mariamiss6 skriver:
Ligger han op til noget? Altså på den helt fantastiske måde? prøver han virkelig ihærdigt at gøre dig horny, og ved du at han synes du er overlækker - eller rettere tror du på det 
Du skal tillade dig selv at have lyst, og også prøve at gøre noget for at få lyst.
Sex avler sexlyst - siger man.... Men jeg ved af erfaring at det modsatte er meget stærkere. altså at manglende sex får din lyst til at dale drastisk 
Det var det der gjorde udslaget for mig (ja og så lige det faktum at han virkelig ikke tog et nej for et nej - men det er noget helt andet)
I mit tilfælde skete det ved 3 uger begge gange.... og altså, nej det var ikke specielt rart. dog var det bedre efter nummer 2 end det var med nummer 1.... men jeg var jo så slet heller ikke helet og alt det der, det skulle du jo gerne være nu 
Altså, nej ikke rigtig... Jeg er ikke i tvivl om han har lyst... Men når man har haft bettemanden hele dagen og Morten så lige tager ham et par timer om aftenen og så i seng, så er det somom jeg tænker langt mere på søvn 
Det eneste "liggen op" er at han spørger 20 gange om ikke vi, citat: "Ska vi hyg?" ... Og det gør ikke specielt meget for mig
...
Vi er jo nok lige gode om det, jeg burde jo nok tilbyde et par services, men det er eddermame svært når man bare rent ud sagt ikke giiiiider 
Anmeld