Hvornår kom i igang igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Halbschön

LineD skriver:

Ja, spørgsmålet siger sig selv...

Hvornår kom i igang med sexeriet efter fødslen?

Hvis i ventede et stykke tid var det så pga. smerter/senfølger af fødsel/KS ?

Lidt nysgerrig, da Liam jo er 2½ måned, og jeg bare har ALT andet end lyst...

Hej Line

Jeg blødte i omkring 3-4 uger og fik min første mens lige derefter, og var ret øm trods at jeg ikke bristede.. Så dagen før 8ugers undersøgelsen gik vi igang igen.. De første 3-4 gange gjorde det lidt ondt, men nu er det som før igen, og ih hvor er det skønt! Men vi gør det slet slet ikke så ofte som før jeg fødte... Både fordi det er svært at finde overskud og tid med en lille og en kæreste der arbejder meget, men også fordi at det med kondom, kan være lidt besværligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

LineD

mariamiss6 skriver:

Ligger han op til noget? Altså på den helt fantastiske måde? prøver han virkelig ihærdigt at gøre dig horny, og ved du at han synes du er overlækker - eller rettere tror du på det
Du skal tillade dig selv at have lyst, og også prøve at gøre noget for at få lyst.
Sex avler sexlyst - siger man.... Men jeg ved af erfaring at det modsatte er meget stærkere. altså at manglende sex får din lyst til at dale drastisk

Det var det der gjorde udslaget for mig (ja og så lige det faktum at han virkelig ikke tog et nej for et nej - men det er noget helt andet)

I mit tilfælde skete det ved 3 uger begge gange.... og altså, nej det var ikke specielt rart. dog var det bedre efter nummer 2 end det var med nummer 1.... men jeg var jo så slet heller ikke helet og alt det der, det skulle du jo gerne være nu

Altså, nej ikke rigtig... Jeg er ikke i tvivl om han har lyst... Men når man har haft bettemanden hele dagen og Morten så lige tager ham et par timer om aftenen og så i seng, så er det somom jeg tænker langt mere på søvn

Det eneste "liggen op" er at han spørger 20 gange om ikke vi, citat: "Ska vi hyg?" ... Og det gør ikke specielt meget for mig ...

Vi er jo nok lige gode om det, jeg burde jo nok tilbyde et par services, men det er eddermame svært når man bare rent ud sagt ikke giiiiider

Anmeld

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg stoppede med at bløde

Anmeld

16. februar 2010

MaleneGærup

Vi er heller ikke gået i gang endnu og vores datter bliver 2 mdr i slutningen af denne måned. Er lidt nervøs for det, da jeg blev syet meget, men er da ikke i tvivl om at vi snart skal igang igen.....

Anmeld

16. februar 2010

LinLin

Der gik næsten 3 mdr . havde ikke lyst før!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.