Råd om bryster :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. maj 2008

Kvindemin

er der nogle herinde der har fået, eller kender nogle der har fået lavet større bryter efter endt graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2008

MUTT3

Nej, men jeg vil da skyde på at det ikke er anderledes ind at få lavet det før graviditet/amning.

Jeg selv er pga amning/graviiditet gået fra en mellem B til en AAA skål (jeg lyver ikke, det værste er at under amning slæber jeg rundt på D, så det er et giga spring) de er blevet til 2 løse poser skind med en hudknold nederst (vorten) Jo jeg føler jeg har mistst min kvindlighed (ja ik lige nu, men lige nu ammer jeg også *gg*, og jeg nydder det på alle måder) jeg kan ikke bære trøjer med udskæring, ikke bære kjoler med formsyning (og så er det edder hakme svært at finde en ordentlig kjole kan jeg godt hilse og sige, med mindre man vil have sådan en præ teenager ting, og det vil man ikke når man næsten er 30 eller ældrer for den sags skyld, det ser jo tosset ud) ikke bære bekinni (igen med mindre det er en præ-teenager ting, og der passer trusserne som regl ikke, for de er ikke syet til kvinder der har født, men til bitte små parriser rumpetter, uden dælle slaske fedt, foruden at de ikke fås i voksenstørrelse) badedragt er flovt, alle kan se man intet ejer, det er ikke vidre fedt at blive stiret på, og hæøre folks viskende kommentare i hjørnerne... jo tak det er prøvet rigeligt (så nej jeg kommer ikke i svømmehald eller bader på stranden eller søer længere det sluttede kort efter jeg stoppede med at amme den første, da jeg 3 forskellige stedder 3 forskellige dage havde oplevet kommentare... se lige hende der... er det en dame (og jeg har meget langt hård godt så!) ol, jeg skal ikke nyde mere af den slags)

Jeg har maaange gange overvejet om jeg skal få gjort noget ved det (jeg har en rimelig chance for at få det betalt af det offentlige fordi det hæmmer mig meget) men ind til nu har jeg faktisk skubbet det forand mig, for jeg viste jeg ville have flere børn, nok er de i dag nmeget bedre til ikke at ødelægge mælkegangene når de sætter implantaterne i, men jeg syntes bestemt heller ikke der var grund til at tage chancen, og nu er jeg ved at have vennet mig til at jeg bare ikke kan finde tøj til overkroppen der sidder pænt, så det genere mig ikke så meget til hverdag længere, og jeg kan heldigvis takke nej til det meste hvor det krævere lidt finere tøj, og ved at være så "gammel" at det næsten kan gøre lige meget, jeg er godt gift, og skal jo så ikke bruge min kvindlighed på nogen måde, så på det led kan jeg entligt godt leve uden.
Der til bliver jeg bræmset en hel del af; Hvad så når jeg bliver 80 og skinddød, jeg vil nemlig heller ikke bryde mig om at rande rundt med ungpige bryster og en forældet krop, heller ikke det vil være pænt, så kan jeg ikke leve med mit udseende som det er nu, får jeg godt nok et problem senere i livet, for der er det ikke kun de ikke eksisterende brydster der gør min krop mindre yndefuld, men hele kroppen... Ej så kan jeg lige så godt spare bøvlet, og se af at lære at leve med at de manglende bryster nu en gang bare er en del af det at få børn, lærer jeg ikke at acceptere min krop med de begrænsninger og besværlighedder det nu en gang giver, nu, jammen så vil jeg simbelthen aldrig lære det, oven i kan jeg trods alt glæde mig over at max og minni har mindre væv at få sygdom i, som fx kræft (ved godt man ikke kan få det i implantater, men noget positivt bliver jeg nød til at have *s*) og jeg kan glæde mig over at vaskebrædts buglen er der fordi den har tjænt til et godt formål, menlig at give mine børn den bedste start på livet de overhobvedet kan få, jeg ser sådan ud for en grund, en grund jeg er stolt over... jeg er stolt over at være mor, og stolt over at jeg har ammet.

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Har ikke selv fået det lavet, men NØJ!! hvor er lysten der til det.

Når jeg har fået de børn jeg skal have kunne jeg godt tænke mig at få bare en lille skvis fyld i.
De er indtil nu de mest tarvelige hudlapper jeg længe har set ;)

Anmeld

19. maj 2008

Kvindemin

Hehe. Hvor er det dog dejligt at hører fra et menneske, der er SÅ ærligt :D
Så er vi to.

Knuser ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.