spotan abort el. bare en ret kraftig menstration??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa er der nogen der måske kan hjælpe lidt..

Øhm , ved ikke lige hvordan jeg skal få startet.
Efter jeg har født Astrid har jeg ret underligt ondt mellem benene. Det skal min læge have tjekket hvad det kan være. Men som sådan som jeg har det nu, har jeg aldrig prøvet før..

Om få dage var det meningen jeg sku ha mit lort, men efter som jeg har dyrket ubeskyttet sex var/ er jeg i tvivl om jeg er blevet gravid. Så her igår aftes/nat fik jeg helt vildt meget kvalme, var ude sige 'hej' til toilettet flere gange, og efterfuldt a en ordenlig gang ondt i maven. Da jeg så endnu en gang måtte ud og sige 'hej' til toilettet, opdagede jeg at jeg havde blødt en del.
Så er det jeg kommer til at tænke på om det er en spontan abort, eller bare en meget kraftig menstration? Nogen der har prøvet lignende??

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

LouiseNielsen

Åhhh det aner jeg intet om da jeg aldrig har prøvet en spontan abort.... Men jeg syntes da du skal spørge din læge til råds!

Anmeld

16. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

LouiseLarsen skriver:

Åhhh det aner jeg intet om da jeg aldrig har prøvet en spontan abort.... Men jeg syntes da du skal spørge din læge til råds!

Må jeg nok hellere, for det her er da ikke ligefrem til at holde ud. Men øv hvor orker jeg da ikke ligefrem at skal til at sprede ben for lægen. HVis hun vil tjekke mig på den måde.

Men har i hverfald ondt fra navlen og ned. Og især når jeg står op avs

Anmeld

16. februar 2010

N&J

Astrids-mor skriver:

Hejsa er der nogen der måske kan hjælpe lidt..

Øhm , ved ikke lige hvordan jeg skal få startet.
Efter jeg har født Astrid har jeg ret underligt ondt mellem benene. Det skal min læge have tjekket hvad det kan være. Men som sådan som jeg har det nu, har jeg aldrig prøvet før..

Om få dage var det meningen jeg sku ha mit lort, men efter som jeg har dyrket ubeskyttet sex var/ er jeg i tvivl om jeg er blevet gravid. Så her igår aftes/nat fik jeg helt vildt meget kvalme, var ude sige 'hej' til toilettet flere gange, og efterfuldt a en ordenlig gang ondt i maven. Da jeg så endnu en gang måtte ud og sige 'hej' til toilettet, opdagede jeg at jeg havde blødt en del.
Så er det jeg kommer til at tænke på om det er en spontan abort, eller bare en meget kraftig menstration? Nogen der har prøvet lignende??

Knus Louise

Altså nu vil jeg ikke gøre dig bekymret, men jeg finder det en lille smule mystisk at du stadig har ondt, jeg har haft ledsmerter under min graviditet og det er først gået over for et par mdr. siden, men er nu altså ret sikker på at du ikke stadig skal have ondt.. tror du bliver nødt til at tage til læge uanset hvad.. 

Håber du får det bedre hurtigt.. 

Knuz

Anmeld

17. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

NikitasMoar skriver:

Altså nu vil jeg ikke gøre dig bekymret, men jeg finder det en lille smule mystisk at du stadig har ondt, jeg har haft ledsmerter under min graviditet og det er først gået over for et par mdr. siden, men er nu altså ret sikker på at du ikke stadig skal have ondt.. tror du bliver nødt til at tage til læge uanset hvad.. 

Håber du får det bedre hurtigt.. 

Knuz

Det var også meningen jeg sku have en underlivs undersøgelse i morgen. Men det vil min læge ikke lave når jeg har det røde, så den må udsættes endnu en gang
Men i dag har jeg ingen kvalme, og ikke ondt i maven. Nu har jeg kun ondt mellem benene som jeg har haft siden jeg fødte on and off. MEn det gør sq ondt nok

Tak søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.