Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
Så tog jeg til lægen med Nicklas, igen i nat fik han kræftig hoste og feber.... Viser sig så at han har asmatisk bronkitis og en snert af lungebetændelse.....
Lægen sagde at den vagtlæge der havde afvist os i tlf i lørdags skulle prise sig lykkelig for at Nicklas dårlige vejrtrækning ikke havde udviklet sig i negativ retning i løbet af lørdagen....
Kram
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor var det godt kom til lægen.
Rigtig god bedring med Nicklas
Det er utroligt det skal komme så langt ..
Det var det samme der skete med min fætter jo, lige udover det nåede at tage den negative drejning, åha de vagtlæger Grrrr!
Godt i kom afsted søde, og god bedring med ham!
LouiseLarsen skriver: Hejsa Så tog jeg til lægen med Nicklas, igen i nat fik han kræftig hoste og feber.... Viser sig så at han har asmatisk bronkitis og en snert af lungebetændelse..... Lægen sagde at den vagtlæge der havde afvist os i tlf i lørdags skulle prise sig lykkelig for at Nicklas dårlige vejrtrækning ikke havde udviklet sig i negativ retning i løbet af lørdagen.... Kram
God bedring til ham og fuck hvor skulle den vagtlæge fra i lørdags, ha' bank med en storebæltsfærge
Puha hvor grimt... - Godt du kom til lægen...
God bedring...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128