Så har vi været ved lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Så tog jeg til lægen med Nicklas, igen i nat fik han kræftig hoste og feber.... Viser sig så at han har asmatisk bronkitis og en snert af lungebetændelse.....

Lægen sagde at den vagtlæge der havde afvist os i tlf i lørdags skulle prise sig lykkelig for at Nicklas dårlige vejrtrækning ikke havde udviklet sig i negativ retning i løbet af lørdagen....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

SaNiNa

Hvor var det godt  kom til lægen.

Rigtig god bedring med Nicklas

Anmeld

16. februar 2010

Ox.

Det er utroligt det skal komme så langt ..

Det var det samme der skete med min fætter jo, lige udover det nåede at tage den negative drejning, åha de vagtlæger Grrrr!

Godt i kom afsted søde, og god bedring med ham!

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Så tog jeg til lægen med Nicklas, igen i nat fik han kræftig hoste og feber.... Viser sig så at han har asmatisk bronkitis og en snert af lungebetændelse.....

Lægen sagde at den vagtlæge der havde afvist os i tlf i lørdags skulle prise sig lykkelig for at Nicklas dårlige vejrtrækning ikke havde udviklet sig i negativ retning i løbet af lørdagen....

Kram

God bedring til ham og fuck hvor skulle den vagtlæge fra i lørdags, ha' bank med en storebæltsfærge

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Kram

Puha hvor grimt... - Godt du kom til lægen...

God bedring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.