Autostole???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Hyner

Emma sidder jo i en forudvendt 9-36kilos autostol.. Mit spørgsmål er.. Må hun sidder i den på forsædet lovligt?? Og hva med airbag, on/off?

Og så lige et ? mere. Nogen af jer som ikke skal ha flere poder, der vil sælge jeres 0-9kilos autostol til en fornuftig pris??? Vi kommer nok til at mangle en til nr to bil...

Knus Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Lise

Hvis stolen er forudvendt tror jeg ikke der er noget problem i forbindelse med airbag. Så det kan hun vel sagtens.

Stolen til den lille...kan i ikke bare flytte den med barnet? Vores isofix-base kommer til at være i Christians bil, så den bare kan klikkes deri, men stolen kan jo også sættes i min bil med tre-punkt-selen. Vi skal sgutte ha to stole bare fordi der er to biler. Vi tager jo stolen med ind fra bilen... gør i ikke det?

Måske i kan leje en et sted? Vi lejede den vi havde til Simon i Babysam. Tror det samlet kom til at koste 275 kr for 9 mdr.

Anmeld

16. februar 2010

Hyner

Lise skriver:

Hvis stolen er forudvendt tror jeg ikke der er noget problem i forbindelse med airbag. Så det kan hun vel sagtens.

Stolen til den lille...kan i ikke bare flytte den med barnet? Vores isofix-base kommer til at være i Christians bil, så den bare kan klikkes deri, men stolen kan jo også sættes i min bil med tre-punkt-selen. Vi skal sgutte ha to stole bare fordi der er to biler. Vi tager jo stolen med ind fra bilen... gør i ikke det?

Måske i kan leje en et sted? Vi lejede den vi havde til Simon i Babysam. Tror det samlet kom til at koste 275 kr for 9 mdr.

Tak for svar du..

Det er jo en del dovenskab i det, da den bettes autostol er af meget ældre dato(købte den brugt) og derfor ikke så handy at håndtere ind og ud af bil... Derfor vil jeg gerne ha en anden som primærstol og så tage den anden i kærestens bil som ekstra.

Anmeld

16. februar 2010

Joan ( Smallie )

Hyner skriver:

Tak for svar du..

Det er jo en del dovenskab i det, da den bettes autostol er af meget ældre dato(købte den brugt) og derfor ikke så handy at håndtere ind og ud af bil... Derfor vil jeg gerne ha en anden som primærstol og så tage den anden i kærestens bil som ekstra.

´Hvad for en bil har i for jeg har en stol der er bagud vendt der går fra 0-18 kg men den er ret stor men så skal du heller ikke tænke på om denlille kan være i den når den bliver 7 måneder.

Men det er ikke bare sådan en lille rømer. Jeg kan tage billeder af den.

Anmeld

16. februar 2010

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

´Hvad for en bil har i for jeg har en stol der er bagud vendt der går fra 0-18 kg men den er ret stor men så skal du heller ikke tænke på om denlille kan være i den når den bliver 7 måneder.

hvis ikke Hymer er inerasseret kan det godt være jeg er, vi mangler snart en ny stol til Nanna, hun er ved at være for stor til sin baby autostol.

Anmeld

16. februar 2010

Joan ( Smallie )

mortil4 skriver:

hvis ikke Hymer er inerasseret kan det godt være jeg er, vi mangler snart en ny stol til Nanna, hun er ved at være for stor til sin baby autostol.

Men det er jo stadig en begud vendt og den kan ikke vendes om. Er hun ikke stor nok til at blive vendt om lige om lidt?

Anmeld

16. februar 2010

Louise mortil4

altså jo, det har vigjort med de andre, men de fra råder jo alle sammen at vende dem om så tidligt.

Anmeld

16. februar 2010

Hyner

Joan ( Smallie ) skriver:

Du må meget gerne tage et par pic...

Vi har en toyota corolla samt en mazda 626 og der er god plads bagi synes jeg...

Men hvor gammel er den og hvilken stand og hvad mener du den er værd??

Anmeld

16. februar 2010

Joan ( Smallie )

Hyner skriver:

Du må meget gerne tage et par pic...

Vi har en toyota corolla samt en mazda 626 og der er god plads bagi synes jeg...

Men hvor gammel er den og hvilken stand og hvad mener du den er værd??

Den blev købt til Niels da han ikke kunne være i hans rømer mere så den er vel omkring 2 år gammel og den er i god stand. Vi gav selv over 3000 for den for den er købt af helt ny.

Skal lige have smidt Niels i seng skal sla jeg nok lige tage nogen billeder

Anmeld

16. februar 2010

Joan ( Smallie )

Så fik jeg det lige gjort

Billede 1 er stolen i base som man ville køre med den. Den har 3 trin den kan sidde i 1 ligger de helt ned og 3 sidder de meget op til når de bliver ældre.

Billede 2 er håndtag taget op og klar til at tage ud, de er så nemme de håndtag for de kan bare lige skubbes ned i stolen.

Billede 3 er basen der står i bilen og den kan ikke sættes fast uden den base.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.