Jeg er sulten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

linemus

Så sidder man her og spilder tiden til glukosebelastning, bare fordi Sebastian havde den flotte vægt af 4650 g, da han blev født for over 5 år siden. Jeg er så mega sulten og træt, og hvad er det lige jeg ikke må? Spise og sove. Heldigvis har jeg selskab af min iPhone, så nu vil jeg for en gang skyld give jeg lidt af min tid, omend det tager sin tid at skrive med tommelfingrene, mens forbindelsen hele tiden ryger.

Lidt Update: min mave er så kæmpe stor og bettefisen er lidt af en akrobat, der stort set aldrig sover. Aldrig har jeg oplevet et foster i så stor døgnlig aktivitet, så vi frygter lidt at få et energibundt a la Signe i 10. Kan en baby i maven være for aktiv??

Prøv at søge på Tykmaver på youtube, så kan I få et glimt af maven. Og nej, JEG har ikke en pude under trøjen.

Ellers går jeg på arbejde og passer familien. Er stadig glad for job og især den nyindførte gode med en times massage (betalt + løn) hveranden uge. Glæder mig dog til at gå på barsel, fordi jeg er så besværet og træt (= absolut uden tålmodighed), hvilket mest kommer til udtryk derhjemme (stakkels familie) og desværre også et par gange på job (har dog undskyldt mit temperament og skyldt skylden på graviditeten, selvom Kasper mente, det var at give dem falske forhåbninger).

Kasper arbejder også 8-16 alle hverdage nu, hvilket er skønt. Vi er meget mere fælles om især børnene nu, ser mere til hinanden, sover sammen (!), men har så også fået den travle hverdag inden for døren. Til gengæld sætter vi nu stor pris på weekenden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

linemus

Nu gik der lidt kuk i det, men tilsidst vil jeg bare sige, at jeg savner at følge med herinde, savner jer, og hvis der er nogen der gider smide en lille opdatering, vil jeg blive smadderglad, for jeg kan slet ikke følge med i hvad I laver, hvem der har født osv. osv.

Stort knus Line 28+4

Anmeld

16. februar 2010

Lise

HEJ

Dejligt at se dig!!! Og at høre fra dig... Lækkert lille videoklip med de tykke maver  Den er fin, din mave - det må betyde lidt at tre børn, og ikke mindst to på samme tid, har lavet dejlig med plads derinde..

Update...hmmm.... jeg er på barsel (siden i fredags), Mary, Nadia og Camilla fik hver sin januarbabypige, og man kan nu være plusmedlem og blive fotovalideret her på siden... Og Loggi er back! Det var vist det! I hvert fald af hvad jeg kunne komme i tanke om.

Anmeld

16. februar 2010

Lene76

sikke en fin mave Line :-) ved i hva køn i får denne gang???

Anmeld

17. februar 2010

birgittemarie

Nååårh, hvor er det nogle dejlige maver i et festligt optog.

Og hvor er det dejligt at se dig igen, lille Line! Jeg glæder mig til, du går på barsel, så vi kan få mere fornøjelse af dig igen. 

Men dejligt at høre, det stadig går godt på arbejdet! Og at du også kan blive hidsig, når det tager dig.

Knus Birgitte - på natamning

Anmeld

17. februar 2010

ka li ja

fik du købt dig en lækker sandwich honey ?

Anmeld

17. februar 2010

Kaufie

Dejligt at høre fra dig Line - du er savnet - men med nyt job tre børn og en akrobat i maven forstår jeg godt dine få ledige stunder skal bruges på at knalde brikker og slappe af.

Jeg startede selv nyt job i starten af januar og er langt om længe ved at være nået så langt, at jeg ved hvor jeg skal søge hjælp når jeg ikke ved noget. Jeg har langt om længe accepteret at jeg ikke bare ved og kan alt jeg skal vide og kunne.

Efter mit styrtdyk i efteråret, har alt flasket sig til det bedre - og nu starter vi så småt op på projekt baby igen...... schyyyy....

Anmeld

17. februar 2010

BellaT

Dejligt at høre fra dig igen. Lang tid siden..

Skal man virkelig til glukosebelastning i hver efterfølgende graviditet hvis man en gang har født et stort barn? Det vidste jeg ikke.

Og Kaufie:

fra Helle 24+4.

Anmeld

18. februar 2010

Bamme

HAHAHAHAH, FEEEEEEEEED video!!!

Hvornår er det nu du er sat til?

Update: du kender mig godt, det er mig som viste dig en omvej hos Trynen, da du skulle ind.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.