Så sidder man her og spilder tiden til glukosebelastning, bare fordi Sebastian havde den flotte vægt af 4650 g, da han blev født for over 5 år siden. Jeg er så mega sulten og træt, og hvad er det lige jeg ikke må? Spise og sove. Heldigvis har jeg selskab af min iPhone, så nu vil jeg for en gang skyld give jeg lidt af min tid, omend det tager sin tid at skrive med tommelfingrene, mens forbindelsen hele tiden ryger.
Lidt Update: min mave er så kæmpe stor og bettefisen er lidt af en akrobat, der stort set aldrig sover. Aldrig har jeg oplevet et foster i så stor døgnlig aktivitet, så vi frygter lidt at få et energibundt a la Signe i 10. Kan en baby i maven være for aktiv??
Prøv at søge på Tykmaver på youtube, så kan I få et glimt af maven. Og nej, JEG har ikke en pude under trøjen.
Ellers går jeg på arbejde og passer familien. Er stadig glad for job og især den nyindførte gode med en times massage (betalt + løn) hveranden uge. Glæder mig dog til at gå på barsel, fordi jeg er så besværet og træt (= absolut uden tålmodighed), hvilket mest kommer til udtryk derhjemme (stakkels familie) og desværre også et par gange på job (har dog undskyldt mit temperament og skyldt skylden på graviditeten, selvom Kasper mente, det var at give dem falske forhåbninger).
Kasper arbejder også 8-16 alle hverdage nu, hvilket er skønt. Vi er meget mere fælles om især børnene nu, ser mere til hinanden, sover sammen (!), men har så også fået den travle hverdag inden for døren. Til gengæld sætter vi nu stor pris på weekenden.
Anmeld