skal bruge hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Quinder quinder quinder...

Jeg sidder her og drømmer mig ind i baby verdenen og da både Daniel og jeg (samt resten af familien) spiller golf synes jeg det kunne være lidt sjovt med en klapvogn med indbygget golfvogn (altså hvor der er plads til at bag'en kan stå bagved klapvognen).

Er der nogen af Jer der har set sådan en? Ved hvor man kan få en? Hvad de koster? Etc.

Det er indtil videre kun en tanke - jeg skal nok undersøge i hoved og R** at sikkerheden er i orden inden vi slæber hende ud på golfbanen så hun ikke pludselig får en golfbold i hovedet

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

anyone!?

Anmeld

15. februar 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

anyone!?

Æhm nej

Anmeld

15. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Desværre. Har kigget lidt og der dukker kun Golf biler op...

Anmeld

15. februar 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Jeg sidder her og drømmer mig ind i baby verdenen og da både Daniel og jeg (samt resten af familien) spiller golf synes jeg det kunne være lidt sjovt med en klapvogn med indbygget golfvogn (altså hvor der er plads til at bag'en kan stå bagved klapvognen).

Er der nogen af Jer der har set sådan en? Ved hvor man kan få en? Hvad de koster? Etc.

Det er indtil videre kun en tanke - jeg skal nok undersøge i hoved og R** at sikkerheden er i orden inden vi slæber hende ud på golfbanen så hun ikke pludselig får en golfbold i hovedet

Knus Caroline

Det er ikke lige noget jeg har set før, men har selvfølgelig heller ikke kigget efter det...

Kunne forestille mig, at hvis det findes, så skal man bestille det i USA eller Tyskland eller sådan noget...

Men aner ikke noget om det..

Anmeld

16. februar 2010

Michael healer

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

Hej

Jeg ved ikke om det findes, men tænkte på om ikke sådan en fætter som den her kunne bruges på en eller anden måde ?

http://www.barneguiden.dk/default.asp?thdid=9057&bid=41

mvh Michael

Anmeld

16. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Hmm

Hvad med sådan en søskende klapvogn? Denne her må tage ialt 40 kg last.. 25 kg på øverste sæde og 15 på det nederste.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=8223 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.