"gå i kurven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

heaven

Zitta..... for satan da"..... hunden lusker slukøret i kurven, Lasse vender sigom mod hende, og siger - "tak for det"......

Hrum.... det var lige et lille hverdagsdrama herfra, uha uha, hvem sagde kommandus???

Jannie - der tænker hvor han mon har hørt de fraser fra??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Loggidut

hæ hæ....

her er det Tif vs. brødre...når hun med løftet pegefinger siger: shhhh holder op med den råben, shhhhhyyyy, tider it hør den råben!

fortsætter deres råberi, ja så hedder det : donat, sov te middag nu!

hun kommendere altså også vildt meget...vi har bare ikke en hund hun kan lade det gå ud over!

Anmeld

15. februar 2010

heaven

Loggidut skriver:

hæ hæ....

her er det Tif vs. brødre...når hun med løftet pegefinger siger: shhhh holder op med den råben, shhhhhyyyy, tider it hør den råben!

fortsætter deres råberi, ja så hedder det : donat, sov te middag nu!

hun kommendere altså også vildt meget...vi har bare ikke en hund hun kan lade det gå ud over!

hehe, ja de har sgi mange gode pt..... lasse gider heller ikke høre råben

her forleden så man ham også gå rundt på vores overetage med Peters tommestok. Han havde så foldet den lidt od, gik rundt og målte på alle leder og kanter - pludselig vender han sig meget alvorligt om og siger "64, mor"..... javel så...

Jannie

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

ha ha......lol!

Anmeld

15. februar 2010

Kaufie

Haha - Vores kommandør slår i bordet og råber "Oooolsen" efter kattene når de slås - også selvom det tit er Egon, der starter kampene. Derefter kigger han op på en af os og siger....."SÅ!"

Anmeld

15. februar 2010

heaven

Haha - Vores kommandør slår i bordet og råber "Oooolsen" efter kattene når de slås - også selvom det tit er Egon, der starter kampene. Derefter kigger han op på en af os og siger....."SÅ!"

HAHAHAH..... ej hvor godt, det kan jeg lige se for mig.... sådan et rigtig veltilfreds "SÅ"..... åh, de er altså gode de unger

Jannie

Anmeld

15. februar 2010

BK

Her får vi også mange sjove kloser smidt i hovedet af Laura så sent som i foregårs var blev jeg kaldt for en Klaphat midt i maden, og det er altså svært ikke at knække af grin når den kommer...

Og min mor er et hængreøre (har min far lært hende)...

Anmeld

15. februar 2010

Kaufie

Ja, de små papegøjer.

Williams dpmor er ca 60, så hun har også nogen gode udtryk han kopierer..... Hvilket barn siger ellers "den er kun lige lindet mor'" om en radiator, der er let lun men ikke varm?

I morges fik vi ikke ryddet op efter William var kommet afsted, så legetøjet flød i vores mellemgang. Da vi kom hjem stod drengen i døråbningen og kiggede ind mens jeg tog overtøj af "Sikke mange ting, mor"..... og det havde han jo ret i!

Anmeld

15. februar 2010

Susan1978

Herhjemme har vi lidt høren efter problemer for tiden, så jeg siger det nok ret tit. Emil er nu begyndt at råbe ; mor hør nu efter, hvis jeg ikke får svaret ham hurtigt nok. :0)

Anmeld

15. februar 2010

heaven

Susan1978 skriver:

Herhjemme har vi lidt høren efter problemer for tiden, så jeg siger det nok ret tit. Emil er nu begyndt at råbe ; mor hør nu efter, hvis jeg ikke får svaret ham hurtigt nok. :0)

hahahaha, jamen han har jo ret - skal han høre efter skal du jo også, hehe....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.