Løvepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2008

Doktor Doolittle

Hey du skønne :))

Hvad fandt de ud af med Vitus og MBL-mangel (?)

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2008

Løvepigen

Hej Tina Vi venter stadig svar, jeg ringede tirsdag der var der kun svar på hæmoglobin, jern og leucocytter, det var fint på nær leucocytterne som var forhøjet hvilket tyder på en Virus (de lavede også en differentialtælling, vist derfor de kan se det.) har så ikke kunne få fat i lægen i dag, men har skrevet hende en mail, så jeg håber hun svare i morgen:'( men han har det i dag for første gang længe rigtig godt, og har været i dp men kun et par timer, da hendes strøm så gik og så mister hun varmen i huset, og jeg kunne ikke bære at han skulle over til en helt fremmed gæstepleje med helt fremmede børn så min mor tog ned og hentede ham, men han HAR været afsted i dag :)) Skriver når jeg høre noget. Knus Julie

Anmeld

17. januar 2008

Doktor Doolittle

IHHHH hvor lyder det skønt at han har det bedre :)):D Mon så ikke det var infektion og ved at være overstået (?)
Knus Tina

Anmeld

18. januar 2008

Løvepigen

Jo det håber jeg.

har ikke kunne få fat i lægen i dag, håber hun når at svare mig på mail senere.

Anmeld

18. januar 2008

Doktor Doolittle

HUSK at med læger er intet nyt godt nyt :)) Hvis der er noget i vejen, vender de altid straks tilbage.
Knus Tina

Anmeld

21. januar 2008

Løvepigen

Stadig intet svar. tilgengæld er vitus nu syg igen, med astmatisk bronkitis, men ingen bakterier, bare en virus :(
Behøver jeg fortælle at jeg snart går ned over alt det her sygdom ?

Knus Julie nu med lungebetændelse...

Anmeld

21. januar 2008

Doktor Doolittle

ØV stakkels jer :'( Får han inhalationer så? De virker ret godt, tager hosten så I det mindste kan få sovet. Gid jeg kunne gøre noget. Sender jer et stort cyber-trøste-kram (L) Knus Tina

Anmeld

21. januar 2008

Anja :)

Ej for søren søde Julie, det er da noget værre møg med dig og Vitus - jeg kan sørme godt forstå, du synes, det er hårdt :(

Krydser fingre for, at I snart kan få nogle svar på de prøver, der er blevet taget på Vitus, og så håber jeg, at du snart er oven på igen også.

Rigtig god bedring søde.

Knus fra Anja

Anmeld

23. januar 2008

Løvepigen

tak skal i have. Vitus får ventoline i sådan en opløsning og han tror det er slik... :D og han er i dp igen, nu skal jeg bare lige på toppen, lige nu har jeg det som om jeg har røget 30 smøger og drukket en flaske vodka i går:'( Knus Julie

Anmeld

23. januar 2008

Doktor Doolittle

Jeg håber du kommer ovenpå hurtigt igen Julie-pigen. Gid vi kunne gøre noget. Sender dig endnu et kram.
Tina. :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.