Gravidmassage i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.174 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kan I anbefale en god og gerne billig gravidmassage i Århus?

Jeg har fået en tur af min bedste ven, og jeg tænker at lægge den om en uges tid når Niklas er i Sverige - men hvor?

Den billigste jeg kunne google mig frem til var 500kr for 55minutter. Kan det gøres billigere?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Risen

Rosa skriver:

Jeg har fået en tur af min bedste ven, og jeg tænker at lægge den om en uges tid når Niklas er i Sverige - men hvor?

Den billigste jeg kunne google mig frem til var 500kr for 55minutter. Kan det gøres billigere?

Kh

Rosa

Lige århus kan jeg ikke hjælpe med .. Men 500 kroner? Det kan bestemt gøres billigere .. Du må google godt og grundigt .. 

Anmeld

15. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har en massør der er uddannet i graviditetsmassage i fitness wold i Odder. Han har specialbriks og har både 30 og 60 min ture. Jeg kan kun huske at de 60 min koster 400 kr.

Jeg har hans telefonnummer hvis du er interesseret.

Anmeld

9. januar 2011

Marco2

Hej Rosa.

Ved dette indlæg er rigtig gammelt, men vil lige høre om du fandt et sted?

For vil rigtig gerne afsted og det eneste jeg har kunnet finde var en privatpraktiserende JM som kostede 600,- for en time, og det synes jeg er liiige i overkanten.

AG

Anmeld

9. januar 2011

Marco2

Rosa skriver:

Ville bare lige sikre at du så indlægget da jeg ikke citerede, så var usikker på om "konvolutten lyser rød"

Anmeld

9. januar 2011

Rosa

Hej Rosa.

Ved dette indlæg er rigtig gammelt, men vil lige høre om du fandt et sted?

For vil rigtig gerne afsted og det eneste jeg har kunnet finde var en privatpraktiserende JM som kostede 600,- for en time, og det synes jeg er liiige i overkanten.

AG

Hejsa!!!

Nej, jeg fandt ikke et sted jeg vil anbefale. Jeg var afsted, men det var i en eller anden mands private hjem som han kaldte "Århus Massageskole" hvor hans kælder var lavet om til et skolelokale med en massagebriks. Massagen var OK, men det var absolut ikke den wellnessoplevelse jeg havde forestillet mig 

Anmeld

9. januar 2011

Marco2

Lyder ikke sååå lækkert igen.

Drømmer jo om et lækkert bad, få ordnet fødder og så lige en gang lækker massage bagefter.

Men bare en god gang massage kan nu også gøre.

Må se om jeg kan finde alternativer.

Men tak for svar.

AG

Anmeld

9. januar 2011

Marco2

De har selvfølgelig alle behandlingerne nede ved Helle Thorup, men der koster den samlede pakke 1850,- for bad i 20 min, massage i 45 min og fodbehandling i 50 min.

Og der tror jeg alligevel min nærighed slår lidt igennem, selvom min kæreste bare siger at hvis det er noget jeg ku' tænke mig skal han nok gi' en del af det

AG

Anmeld

21. februar 2012

fartil3

Måske det kan hjælpe andre gravide og deres mænd selvom spørgsmålet er stillet for længst.

Min kone fik massage af unik massage Ebeltoft, massøren kom hjem til os på privat adressen, så hun bagefter kunne slappe af, det var rigtigt positivt, hun havde store problemer med muskelkrampe og lændesmerter.( og var en del irreteret) men det var væk når smerterne forsvandt.

Tror massøren kører på hele Djursland og Århus området.

kig på hans hjemmeside www.unik-massage.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.