SÅ træt af børn og barsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

..

Jeg er så enormt mega hamrende træt af at være mor på barsel lige for tiden. Træt af at være hende som skal sørge for at hele familien hænger sammen, at ungerne får mad, at der er handlet, at de er glade og tilfredse, at finde på mad hver dag, at rydde op - ja det hele

Ved godt det bare er lige nu og det når højst sandsynligt at gå over inden min barsel slutter men F*** hvor er jeg bare inderligt mavesur lige idag.. Det går desværre ud over ungerne når jeg har det sådan. Mikas har lige skullet sove sin sene lur, hvilket absolut ikke passede herren så han skreg og var hys mens jeg stod og vuggede og sang ude i bidende kulde, indtil jeg til sidst helt arrig slæbte ungen op og satte ham ned på sit legetæppe hvor han nu sidder glad og leger med en masse legetøj.. Det er jo ikke hans skyld, heller ikke Smillas som siger "jeg har slået sig" og jeg for 117 gang arrigt udbryder at det hedder "slået mig!".

Nå, nu er jeg kommet af med lidt galde, kan allerede mærke det har hjulpet lidt, det er lige før jeg igen syntes at Mikas er charmerende når han sidder der og pludrer og leger nede på gulvet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Stumpen

Jeg forstår godt din frustartion.. Man går hjemme og automatisk er det en selv der skal klare alt..

Så jeg sender dig lige en kærlig krammer herfra..

Anja..

Anmeld

15. februar 2010

birgittemarie

Åååh, hvor jeg forstår dig! Sådan nogle dage, har jeg godt nok også haft nogle stykker af på det sidste.

Man bliver bare SÅ udkørt og så går det ud over de stakkels unger, der slet ikke kan gøre for det og så får man det endnu værre! Øv!

En anden ting er: Vi har gjort et nyt tiltag herhjemme, som faktisk afhjælper en hel del stress. Vi har lavet en 6 ugers madplan og det er simpelthen det smarteste, vi har gjort længe. ALDRIG mere stress over al den tankekraft, der skal bruges på at udtænke aftenens menu. Og så kører den bare i ring. Madplanen altså... Kan varmt anbefales!

Nå, men min varmeste medfølelse og jeg håber, du har det bedre nu!

Knus Birgitte

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

det der kan jeg godt huske...

øj, og mig der ønsker jeg var hjemmegående husmor...

Kan sgu godt forstå det bliver lidt opslidende i den sidste ende...og nogen lunde den der følelse af at få en prop er bare så ubehagelig, for man fortryder det som regel i den sidste ende...

Men jeg tror det er vigtigt at man af og til, måske ikke altid på den rigtige måde, men at man ihvertfald lige får lov til at lade proppen springe, og børnene finder ud af at mor faktisk har en grænse.

Jeg ved kun alt for godt hvordan du føler...peeeeeew

ingen hårde ord fra mig af, du har min fulde forståelse!!!!!

PS/ er det ikke utroligt hvor højt man værdsætter den der pause, hvor ungerne sover til middag, og man kan snuppe et brake?

Anmeld

15. februar 2010

Muffinmus

He he, lyder en kende bekendt

Du er vist bare helt normal..den slags rammer os alle og det går også over igen.

Kram herfra i hvert fald.

Anmeld

15. februar 2010

Monica

uha... Nikker genkendende... Men hvorfor har jeg så lige forlænget min barsel med 3 uger...

Moni - forvirret

Anmeld

15. februar 2010

Tynen

Skal vi ikke bare krydse fingre for at det der fåkking sne bare snart gider at skride så vi kan få noget sol, varme og energi til at stå imod med?

Trine - Mega nitte i dag! Føler og forstår dig!

Anmeld

16. februar 2010

..

Godt jeg ikke er den eneste - eller det er jo ikke godt

Ja, Tynen lad os få noget sol og varme! Birgitte, god ide med en madplan der kører i ring men hold da op at finde på mad til 6 uger..

Jeg fik ganske impulsivt lokket min mor herud i aftes og så drønede Martin og jeg en tur i bio - det hjalp at komme lidt vok og bare sidde og slappe af med en stor popcorn (ikke så godt for kuren ).. Vi var inde og se Edge of darkness - den kan anbefales..

Anmeld

16. februar 2010

Tikki

Puhh kan kun sige, at jeg er glad for, at du lyder til at have det som mig til tider. Øv, man har det så dårligt med sig selv - tilgiv dig selv for at have det sådan, for det er sgu forståeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.