Har købt så meget lækkert babytøj af Ida

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Dictes mor

Idag har jeg været ude og hilse på Ida (Idamaria83), hun havde en masse babytøj, som jeg skulle kigge på, og sørme om ikke jeg kom hjem med en hel garderobe fyldt med det lækreste babytøj. Der er bare så meget fint, nu kan jeg jo slet ikke vente med at putte det på Dicte, hun bliver bare så fin.  

Er der noget bedre end at købe sådan noget fint tøj og sidde og kigge på det, ligge det i orden og fylde skabe og skuffer, og bare gå og glæde sig til at bruge det. Det fik da løftet humøret en del ovenpå morgenens triste meddelelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

ChatH

MÅ vi se du bliver nød til lige ligge nogen billeder ind af dit scoop

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Jamen, der er bare så meget, at det kan slet ikke være på det billede. Jeg kan lige prøve at ligge det ud på spise bordet, og tage et billede, så I kan se. Det skal jo alligevel vises frem til manden, når nu han kommer hjem om lidt

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Lige præcisbare lidt af det, vi må jo se hvor lækker dicte bliver.

glæder mig også vildt til jeg skal ud og købe ind til den nye.

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Lige præcisbare lidt af det, vi må jo se hvor lækker dicte bliver.

glæder mig også vildt til jeg skal ud og købe ind til den nye.

Jeg går igang med det samme

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Så er der billeder

Der er 22 bodyer, 20 bluser, 17 bukser, 3 overalls, 6 kjoler, 15 heldragter og natdragter, samt strømper og strømpebukser og en flyverdragt. Så der er virkelig meget.

Se selv:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2010

JustAnotherName

Waow! Der ser da ud til at være VILDT MEGET lækker tøj imellem.

Dejligt at du og Ida lige kunne finde ud af sådan en ordning

Da jeg ventede Bianca, kunne jeg blive sådan helt "åååårrh suk", når jeg sad med de der bitte-bittesmå stykker tøj. Det virkede så vildt, og ja, nærmest helt uvirkeligt, at man snart ville have en lille baby i sine arme, som man skulle give alt det tøj på.

Kenneth grinede engang sådan af mig, fordi han kiggede ind på det kommende børneværelse og så mig - der sad jeg, og var i fuld gang med at holde bittesmå bluser oppe foran mig, og sukkede, mens jeg smilede sagligt ....hehe. Det blev bare så meget mere håndgribeligt. Og jeg glædede mig så afsindigt meget....

Det var bare en super dejlig måde, for mig, at forberede mig mentalt på dét, som snart skulle ske, da jeg fik vasket alt babytøjet, og lagt det sammen, og på plads i skufferne.

Og da jeg ventede Celina, glædede jeg mig også helt vildt meget til sidst, til at finde størrelse 50 og 56 frem igen, få det kigget igennem, vasket og gjort klar.

IIhhhh, det er bare skønt, når man vralter rundt med sin store mave den sidste tid, og den lille ligger derinde og bliver mere og mere klar til at komme ud til verden og møde sine utålmodige og pavestolte forældre.

NYD DEN SIDSTE TID DU HAR TILBAGE SOM GRAVID. Det er bare helt unikt!

Anmeld

15. februar 2010

ChatH

Wauw hvor er det bare fint!!!

Hun bliver da en drøm!!!

kan godt forstå du bare er blevet glad for den handel.

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

JustAnotherName skriver:

Waow! Der ser da ud til at være VILDT MEGET lækker tøj imellem.

Dejligt at du og Ida lige kunne finde ud af sådan en ordning

Da jeg ventede Bianca, kunne jeg blive sådan helt "åååårrh suk", når jeg sad med de der bitte-bittesmå stykker tøj. Det virkede så vildt, og ja, nærmest helt uvirkeligt, at man snart ville have en lille baby i sine arme, som man skulle give alt det tøj på.

Kenneth grinede engang sådan af mig, fordi han kiggede ind på det kommende børneværelse og så mig - der sad jeg, og var i fuld gang med at holde bittesmå bluser oppe foran mig, og sukkede, mens jeg smilede sagligt ....hehe. Det blev bare så meget mere håndgribeligt. Og jeg glædede mig så afsindigt meget....

Det var bare en super dejlig måde, for mig, at forberede mig mentalt på dét, som snart skulle ske, da jeg fik vasket alt babytøjet, og lagt det sammen, og på plads i skufferne.

Og da jeg ventede Celina, glædede jeg mig også helt vildt meget til sidst, til at finde størrelse 50 og 56 frem igen, få det kigget igennem, vasket og gjort klar.

IIhhhh, det er bare skønt, når man vralter rundt med sin store mave den sidste tid, og den lille ligger derinde og bliver mere og mere klar til at komme ud til verden og møde sine utålmodige og pavestolte forældre.

NYD DEN SIDSTE TID DU HAR TILBAGE SOM GRAVID. Det er bare helt unikt!

Du kan tro, at jeg nyder det. Og jeg gør præcis det samme som du gør. Jeg har siddet i dag på sengen inde i børneværelset med molly liggende hen over benene og kigget på alt det fine tøj og forestillet mig, hvordan det bliver og fortalt molly om den lillesøster hun snart får. Så kom Per hjem og synes, at det var meget sødt og hyggeligt, ligesom Kenneth også fandt dig.

Anmeld

15. februar 2010

Dictes mor

Chatarina skriver:

Wauw hvor er det bare fint!!!

Hun bliver da en drøm!!!

kan godt forstå du bare er blevet glad for den handel.

Hun bliver bare fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.