Waow! Der ser da ud til at være VILDT MEGET lækker tøj imellem.
Dejligt at du og Ida lige kunne finde ud af sådan en ordning 
Da jeg ventede Bianca, kunne jeg blive sådan helt "åååårrh suk", når jeg sad med de der bitte-bittesmå stykker tøj. Det virkede så vildt, og ja, nærmest helt uvirkeligt, at man snart ville have en lille baby i sine arme, som man skulle give alt det tøj på.
Kenneth grinede engang sådan af mig, fordi han kiggede ind på det kommende børneværelse og så mig - der sad jeg, og var i fuld gang med at holde bittesmå bluser oppe foran mig, og sukkede, mens jeg smilede sagligt ....hehe. Det blev bare så meget mere håndgribeligt. Og jeg glædede mig så afsindigt meget....
Det var bare en super dejlig måde, for mig, at forberede mig mentalt på dét, som snart skulle ske, da jeg fik vasket alt babytøjet, og lagt det sammen, og på plads i skufferne.
Og da jeg ventede Celina, glædede jeg mig også helt vildt meget til sidst, til at finde størrelse 50 og 56 frem igen, få det kigget igennem, vasket og gjort klar.
IIhhhh, det er bare skønt, når man vralter rundt med sin store mave den sidste tid, og den lille ligger derinde og bliver mere og mere klar til at komme ud til verden og møde sine utålmodige og pavestolte forældre.
NYD DEN SIDSTE TID DU HAR TILBAGE SOM GRAVID. Det er bare helt unikt!
Anmeld