Hvordan går det med jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
1 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ikke så meget gang i vores lille gruppe :) Hvordan går det med jeres børn?

Min søn Gustav fra d.10.aug. trives rigtig godt, synes jeg. Han er inden for den sidste måned begyndt at acceptere rigtig mad, så blev mere eller mindre fuldammet til han var 8½ måned. Men han vejer 10,5 kg, så mangler ikke noget. Han er en rigtig glad og rolig dreng, der sover natten igennem til kl ca 5 hvor han ammes og sover videre til ca kl 8. Eneste "problem" med ham er faktisk søvn om dagen, han har aldrig sovet særlig meget og skal stadig vugges i søvn. Til gengæld falder han fint i søvn om aftenen, så vi har været meget heldige med ham.

Han kryber/skubber sig rundt, hans søster og bror kravlede da de var hhv 6 og 4½ måned, så det er sjovt så stor forskel der er.

Er I stadig på barsel? Jeg regner med at have Gustav hjemme til han er ca 1½ år, men nu må vi se, om han har krudt i rumpen som hans storebror. Han var hjemme til han var 1½ år og han kedede sig til sidst :)

:D Karoline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2008

Louise83

Karoline skriver:

Ikke så meget gang i vores lille gruppe :) Hvordan går det med jeres børn?

Min søn Gustav fra d.10.aug. trives rigtig godt, synes jeg. Han er inden for den sidste måned begyndt at acceptere rigtig mad, så blev mere eller mindre fuldammet til han var 8½ måned. Men han vejer 10,5 kg, så mangler ikke noget. Han er en rigtig glad og rolig dreng, der sover natten igennem til kl ca 5 hvor han ammes og sover videre til ca kl 8. Eneste "problem" med ham er faktisk søvn om dagen, han har aldrig sovet særlig meget og skal stadig vugges i søvn. Til gengæld falder han fint i søvn om aftenen, så vi har været meget heldige med ham.

Han kryber/skubber sig rundt, hans søster og bror kravlede da de var hhv 6 og 4½ måned, så det er sjovt så stor forskel der er.

Er I stadig på barsel? Jeg regner med at have Gustav hjemme til han er ca 1½ år, men nu må vi se, om han har krudt i rumpen som hans storebror. Han var hjemme til han var 1½ år og han kedede sig til sidst :)

:D Karoline

Jeg er stadig på barsel, jeg er i gang med at søge stillinger som pædagog i området pr 1.august, så det er jo lige om lidt :-o Vi har ønsket dp-plads til Isabella pr 1/7., men regner med at hun først skal begynde midt i juli, da kæresten har ferie de to første uger i juli ;)

Mht til hendes udvikling og trivsel, så synes jeg det går rigtig fint... Hun er en sød og glad pige, der dog ved hvad hun vil og ikke vil :)) Hun er dygtig til det fin-motoriske, til at spise selv og til at sidde og lege på gulvet, men hun halter lidt når det kommer til at komme omkring... Hun ligger på maven og skubber sig baglens og rundt om sig selv, men ikke noget mål-rettet, hihi... Det skal nok komme, vi er i igang med en større ombygning på vores hus så det er da lidt belejligt at hun ikke kommer rundt overalt :D

Hvad med jer andre??? :)

Kram Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.