Relationsdannelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.943 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Malene84

Hey piger,

nogen der har skrevet om emnet i en opgave - hører jeg meget gerne mere fra jer!!! Er igang med min pæd. opgave som skal afleveres næste mandag - og er lige nu på bar bund, og mega træt  ikke lige den start jeg havde forestillet mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

smokin

Malene Aagaard skriver:

Hey piger,

nogen der har skrevet om emnet i en opgave - hører jeg meget gerne mere fra jer!!! Er igang med min pæd. opgave som skal afleveres næste mandag - og er lige nu på bar bund, og mega træt  ikke lige den start jeg havde forestillet mig.

Hvordan er din opgave stillet?  altså hvad skal den indholde?

Anmeld

15. februar 2010

Sara.

Hej

Hvor langt er du i udd? For spørgsmålet er om du kan brug min til noget da det er 1 års opgave... har prøvet at finde den frem men min computer vil ikke åbne den men måske kan min mand finde ud af det senere, er dog ikke sikker.

Mvh Sara

Anmeld

15. februar 2010

JacobsMoar

Kan desværre ikke hjælpe dig, kun fortælle at du ikke er alene.. Skal aflevere fagprøve om 1 måned, lang tid ja, men arbejdet er udover.. Kan slet ikke koncenterer mig om at skrive, har siddet i 4 timer nu, har nok skrevet 5 linjer..

Anmeld

15. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

Vi har fået stikordet "raleationsdannelse" og skal så ud fra det skabe en opgave på 10 sider... er totalt blank

Anmeld

15. februar 2010

Malene84

lærkes_mor skriver:

Hej

Hvor langt er du i udd? For spørgsmålet er om du kan brug min til noget da det er 1 års opgave... har prøvet at finde den frem men min computer vil ikke åbne den men måske kan min mand finde ud af det senere, er dog ikke sikker.

Mvh Sara

hehehe... kender det alt for godt, jamen jeg er på 7. og sidste semester

Anmeld

15. februar 2010

Malene84

Bromberg skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig, kun fortælle at du ikke er alene.. Skal aflevere fagprøve om 1 måned, lang tid ja, men arbejdet er udover.. Kan slet ikke koncenterer mig om at skrive, har siddet i 4 timer nu, har nok skrevet 5 linjer..

PRÆCIS!!!!!! sidder også bare og stener ind i skærmen, tænker at der da forhåbentlig på et tidpsunkt dukker noget op (helst gerne helt af sig selv). haha

Anmeld

15. februar 2010

Sara.

Malene Aagaard skriver:

hehehe... kender det alt for godt, jamen jeg er på 7. og sidste semester

Det må være dejligt at være så langt (jeg er lige blevet færdig med 1 lønnet praktik) meeeen så kan du nok alligevel ikke bruge min opgave til meget.... Jeg kan se at jeg kan åbne opgaven, altså ikke den færdige... men da vi var kommet igang og havde idéer, hvis du vil se den?

Anmeld

15. februar 2010

Sara.

har lige skimtet den halvfædige opg. igennem og den er ikke noget værd... vi har ikke puttet teori på eller noget endnu,desværre....

Men vi endte med at skrive om :

Alle mennesker er afhængige af deres relationer til omverdenen og har brug for at blive mødt og anerkendt. Mennesker har brug for at have fællesskaber og relationer hvori man kan finde sig selv. Som pædagoger skal vi hjælpe med at danne disse relationer. Dette synes vi er spændende at arbejde med.

Vi har derfor valgt at arbejde med fokus på relationer i vores 1 års prøveprojekt. Vi har alle 3 SKB som liniefag, så vi har valgt at arbejde med fokus på relationer gennem 3 forskellige bevægelseslege. Bevægelseslege som vi synes ville være gode at lave sammen med børnehavebørn.

Anmeld

15. februar 2010

smokin

Zette skriver:

Det spænder jo vidt...  har du en ide til hvor du vil hen? Jeg er RET god til brainstorme.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.