Hillerød og omegen ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

ekzunz

Mammi ,,, skriver:

Fnis   Ja det begynder sgu at lugte lidt ..

Jaaa - en smule synes jeg nok......Jeg lover at jeg er nyvasket når jeg kommer imorgen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Mca<3

Znuzke skriver:

Jaaa - en smule synes jeg nok......Jeg lover at jeg er nyvasket når jeg kommer imorgen....

Ja jeg gik sgu i bad allerede i mandags fordi vi skulle mødes

Anmeld

17. februar 2010

Pia.

Søde dejlige skønne piger... Jeg ville virkelig gerne møde jer to

Lige de her dage er ikke så godt, men hvis I skulle finde en anden dag efter i morgen, så fang mig endelig så vil jeg meget gerne med næste gang altså hvis jeg må

Knus fra Pia.

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Pia. skriver:

Lige de her dage er ikke så godt, men hvis I skulle finde en anden dag efter i morgen, så fang mig endelig så vil jeg meget gerne med næste gang altså hvis jeg må

Knus fra Pia.

uhh søde    Det ville da være super hyggeligt ,, hvor er det du bor henne ??

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

Mammi ,,, skriver:

Ja jeg gik sgu i bad allerede i mandags fordi vi skulle mødes

Griner - det er altså også vigtigt at være i god tid!!!

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

Pia. skriver:

Knus fra Pia.

Altså det gad jeg virkelig godt!!! Du skal ihvertfald altid være hjertelig velkommen. Du bor i Køge ikk??

Tanja og jeg kan da sagtens køre lidt sydpå (beslutter jeg så lige på Tanjas vegne, men vi skal jo også mødes imorgen for første gang, så jeg kender hende jo....)

Der var også nogle andre som gerne ville en weekend, så måske vi skal begynde at arrangere.....

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Znuzke skriver:

Griner - det er altså også vigtigt at være i god tid!!!

Kan jeg også lide    vi skal have  i morgen ,,

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Znuzke skriver:

Altså det gad jeg virkelig godt!!! Du skal ihvertfald altid være hjertelig velkommen. Du bor i Køge ikk??

Tanja og jeg kan da sagtens køre lidt sydpå (beslutter jeg så lige på Tanjas vegne, men vi skal jo også mødes imorgen for første gang, så jeg kender hende jo....)

Der var også nogle andre som gerne ville en weekend, så måske vi skal begynde at arrangere.....

Rigtig god ide ,, Fint du tager beslutninger på mine vejne , det må man godt som gamle veninder   hi hi ,, ej fin ide ,, måske du skulle prøve at arrangere   Syntes aldrig det går så godt når jeg prøver åbenbart

Anmeld

17. februar 2010

ekzunz

Mammi ,,, skriver:

Kan jeg også lide   vi skal have  i morgen ,,

Nemlig - og jeg skal have endnu mere  Per har jo fødselsdag - men jeg kan jo også tåle det som du helt tydeligt vil kunne se når du møder mig....

Men så er det jo godt at jeg står tidligt op og kører til Herlev for at købe træningsudstyr....altså ikke at jeg har tænkt mig at bruge det...

Anmeld

17. februar 2010

Mca<3

Znuzke skriver:

Nemlig - og jeg skal have endnu mere  Per har jo fødselsdag - men jeg kan jo også tåle det som du helt tydeligt vil kunne se når du møder mig....

Men så er det jo godt at jeg står tidligt op og kører til Herlev for at købe træningsudstyr....altså ikke at jeg har tænkt mig at bruge det...

Hi hi det er jo tanken der tæller   jeg kan heller ikke tåle kage meen ,, ind i mellem er det da ok ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.