Så kom Laura's seng op...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

BK

Det er en seng vi har fået for at tage den...

Så vi ofrede en klat maling på den... Og den er næsten som ny... Meningen er at der med tiden skal laves en hule nede under sengen...

Lampen er en vi vandt i julekonkurrencen her på baby.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Bamme

ARj, det er sgu fint. Min datter ønsker sig virkelig sådan en seng. Men sig mig: skal den der midter-én ikke vende om, så den bliver hvid?

Fin lampe...

Anmeld

15. februar 2010

BK

Bamme skriver:

ARj, det er sgu fint. Min datter ønsker sig virkelig sådan en seng. Men sig mig: skal den der midter-én ikke vende om, så den bliver hvid?

Fin lampe...

Sagen er faktisk at den slet ikke er blevet malet... Den er selve bundpladen, og manden havde ladet den stå uden for, og jeg havde glemt den da jeg malte alle de andre... 

Og ja da vi så samlede den i går blev vi enige om at det ikke gjorde noget...

Anmeld

15. februar 2010

Muffinmus

uhh, det ser da godt ud:-)

Den er bleve helt flot hvid og igen kan da se den har været gratis

Min knægt får IKKE sådan en seng før han runder de 4-5 år, men til den tid vil jeg se om det ikke kan lade sig gøre, for han synes de er vildt fede at lege i. Hans gamle dp ´s piger har nemlig en og han klaterede alt han kunne hele dagen når de legede..og leger ved besøg nu:-)

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

åh det er bare så flot!

og i grunden er det lidt underligt, for Tif fik også juniorseng i går, lol...

Nå men vil du ikke gøre mig en tjeneste...

Mål afstanden mellem trappetrinene, og sørg for hun ikke kan stikke hovedet derind...please!

har en forfærdelig historie på baggrund af netop sådan en seng, hvad hvorfor er lige gyldigt, bare du vil være sød at tjekke afstanden mellem trinene!

Grunden til den historie kom mig for ørene, er at jeg selv har haft sådan en seng, og gerne ville have en til Tif...og det handler ikke om at skræmme dig eller noget (håber du ved det)

Men kors hvor er den bare flot!

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

ugggh, ved nærmere eftersyn ligner det en nyere model af den slags senge...håber der er

Anmeld

15. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

åh det er bare så flot!

og i grunden er det lidt underligt, for Tif fik også juniorseng i går, lol...

Nå men vil du ikke gøre mig en tjeneste...

Mål afstanden mellem trappetrinene, og sørg for hun ikke kan stikke hovedet derind...please!

har en forfærdelig historie på baggrund af netop sådan en seng, hvad hvorfor er lige gyldigt, bare du vil være sød at tjekke afstanden mellem trinene!

Grunden til den historie kom mig for ørene, er at jeg selv har haft sådan en seng, og gerne ville have en til Tif...og det handler ikke om at skræmme dig eller noget (håber du ved det)

Men kors hvor er den bare flot!

Den er vist en 5 år gammel... 

Men jo vi skal nok lige måle efter, men der er et eller andet der siger mig at afstanden ikke er mere end 10 cm ca...

Men skal nok lige måle i morgen... For ungen sover nu...

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Den er vist en 5 år gammel... 

Men jo vi skal nok lige måle efter, men der er et eller andet der siger mig at afstanden ikke er mere end 10 cm ca...

Men skal nok lige måle i morgen... For ungen sover nu...

peeeeew, tak, for jeg blev virkelig så voldsom bange dajeg hørte den historie...

er der forresten nogen der kender til sikkerhedsafstande i børnesenge og andet, jeg mener med den alder de har nu?

jeg har da egentlig heller ikke målt vores lameller, og jeg er bange for at den ikke helt er gangbar mere, eftersom sengen er ca 20 år gammel

Anmeld

15. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

peeeeew, tak, for jeg blev virkelig så voldsom bange dajeg hørte den historie...

er der forresten nogen der kender til sikkerhedsafstande i børnesenge og andet, jeg mener med den alder de har nu?

jeg har da egentlig heller ikke målt vores lameller, og jeg er bange for at den ikke helt er gangbar mere, eftersom sengen er ca 20 år gammel

Prøver lige at google...

Anmeld

15. februar 2010

BK

Loggidut skriver:

Kunne ikke finde noget, men på tremmesenge var tremmeafstanden max 6,5 cm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.