Ja sorry arbejdsrelateret spørgsmål igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Stumpen

Som sagt er jeg så småt begyndt at kigge annoncer, så Karsten evt kan komme hjem og få et par mdr barsel..

Men har arbejder i 3 holdsskift (1 uge uge dag, 1 uge aften og 1 uge nat) og jeg har så set denne fantasktiske stilling, og få tilsendt en arbejdsplan da det er indenfor specialen.. Pt vil jeg skulle have 4 aftensvagter, men det skal laves om, da der skal flere aftensvagter ind over... Men over 12 uger vil vi have problemer 2 uger...

Så løsningen kunne være en ung pige 2*5 timer så lad os sige gennemsmitlig 1 gang om måneden... Så tænker jeg jo på 50 kr i timen, er det vildt at skulle give 500 i barnepigepenge om måneden? Plus hun skal vist have en høj alder,  da det vil være til ca 22.15...

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Anja

Vi bruger omkring 500 kr om måneden på barnepige, da vi har en dag om ugen, hvor vi begge arbejder sent og ikke kan nå at hente børnene inden dagplejen lukker. Hun var 50 kr i timen.

Så jeg vil sige, at det må man vist bare leve med

Anmeld

14. februar 2010

Stumpen

Tak  Nej det er nok bare sådan det er.. Det er bare så træls med hans skiften... 3 ugers rul passer bare møj dårligt til 4 ugers rul som det oftest er indenfor special..

Anmeld

15. februar 2010

Bamme

Held og lykke med at finde én til 50 kr. i timen, især hvis hun skal være en "lidt ældre én"

Har I ingen forældre som bor tæt på?

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Held og lykke med at finde én til 50 kr. i timen, især hvis hun skal være en "lidt ældre én"

Har I ingen forældre som bor tæt på?

Joooo, men min mutter arbejder jo hver anden uge.. Karsten forældre...øhm...joh...arbejder også... Det ene som industri og skadeservice dims, så hun arbejder jo når der er arbejde (brand, vandskade und so weiter) Den anden kører rundt og reperer ting, så nej, de er nok lige ustabile nok.................

Men om 3 år går min moar på pension

Anmeld

15. februar 2010

Bamme

Stumpen skriver:

Joooo, men min mutter arbejder jo hver anden uge.. Karsten forældre...øhm...joh...arbejder også... Det ene som industri og skadeservice dims, så hun arbejder jo når der er arbejde (brand, vandskade und so weiter) Den anden kører rundt og reperer ting, så nej, de er nok lige ustabile nok.................

Men om 3 år går min moar på pension

Pyha, der bliver sgu en masse koordinering med så mange forskellige arbejdstider. Tror du skal regne med én til TO gange barnepige-pasning i ugen.

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Bamme skriver:

Pyha, der bliver sgu en masse koordinering med så mange forskellige arbejdstider. Tror du skal regne med én til TO gange barnepige-pasning i ugen.

Kan godt se at det er noget bæ.. Har fået en midlertidig vagtplan tilsendt og pga vi begge arbejder skæv vil vi få problemer om eftermiddage -kan løses.. eftermiddage/aftener -kan løses...

Morgner fra 5.15-6.15

Aftener fra 21.30-23-45

To sidstenævnte tider kan løses, men det krøver flexibilitet fra Karstens kollegaer og det er lidt ofte det sker...

Har så overvejet at høre efter om jeg kan få lagt mine aftenvagter i weekenden, men hvor fedt er det at arbejde aften fre-lør-søn hver anden weekend -men modsat giver det meget fri i hverdagene...

Synes det er bøvlet og normalområdet er for mig åbenbart ikke nemt at komme ind i.. Men nu har jeg da noget tid at søge i inden fagforeningen og jobformidlingen skal blandes ind i det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.