Ha ha...det fandme humor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Loggidut

ville forsøge at gå ind på NB, bare lige for at se hvad dag jeg i virkeligheden flyttede til juli07, og ja det er nu 10 minutter siden, og jeg har netop været i stand til at komme på juli siden...

er i vims det er langsomt!

nå, men jeg kan overhovedet ikke huske hvordan det er man gør derinde, så nu er jeg sgu ret spændt på om man kan bladre gennem de gamle indlæg...

lol...hvis i tror Baby.dk er en tidsrøver, så skulle i sgu førsøge jer med det gamle NB, lol...

den er ikke tidsrøver fordi det var spændene, men fordi den var langsom, loooool

heldigvis for at vi magtede at få flyttet hele gruppen, dengang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

BK

Ja det er skønt... Vi har det skide godt her...

Anmeld

14. februar 2010

Loggidut

ja på juli 07 er der et eneste indlæg: er i her??? hedder det, og man har ingen muligheder for at kigge "gamle dage" kunne man ikke det engang???

Anmeld

14. februar 2010

BellaT

Ha Ha, Sloggi..Det er sååååå langsomt! 

Vil bare lige fortælle dig, at jeg tror ikke at du kan bladre flere år tilbage på NB. Mener at indlæggene blev slettet når de var over et par uger gamle eller noget...

Jeg kan ikke huske hvornår du rykkede over til juli, men det var lige omkring det tidspunkt hvor hende fakeren over alle fakere blev afsløret. Det kan jeg huske. Men ikke hvornår det var.

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

jammen det ved jeg! dog ikke på datoen...men det var ca 10 dage efter min fødsel, for der kom jeg hjem fra sygehuset...så mellem 10 og 15 dage...er mit bud. og ja det var lige sammen med hende idioten, der virkelig satte min debut på juli07 på spil.

I er satme en flot hårde piger at knække!

Anmeld

15. februar 2010

ivfmarie

Ej Sloggi.. der er du sgu galt på den! Vi flyttede først i februar - det er to år siden nu!

Det var lige omkring den dag hvor vi havde baby-træf ved Marco om osdagen i den samme uge, hvor du holdt din famøse fest.

Jeg har "jubilæum" den 18. feb her på siden, og jeg blev oprettet et par dage før vi flyttede hele slænget.

Så 10-15 dage efter din fødsel, det holder ikke!

Anmeld

15. februar 2010

Loggidut

ivfmarie skriver:

Ej Sloggi.. der er du sgu galt på den! Vi flyttede først i februar - det er to år siden nu!

Det var lige omkring den dag hvor vi havde baby-træf ved Marco om osdagen i den samme uge, hvor du holdt din famøse fest.

Jeg har "jubilæum" den 18. feb her på siden, og jeg blev oprettet et par dage før vi flyttede hele slænget.

Så 10-15 dage efter din fødsel, det holder ikke!

ah come on nu IVFèr, jo det gør, for det jeg efterlyser er datoen for hvad tid jeg kom til gruppen, ikke hvad tid jeg loggede på baby.dk...

det kan jeg jo bare se på min profil.

nej jeg var mere nysgerrig efter hvad dag jeg bestemte mig for at smutte fra augustgruppen, og over i juli...Tif skulle jo havde været en lille Auguster!

Hold da op hvor er jeg glad for jeg fandt jer

Anmeld

15. februar 2010

ivfmarie

Loggidut skriver:

ah come on nu IVFèr, jo det gør, for det jeg efterlyser er datoen for hvad tid jeg kom til gruppen, ikke hvad tid jeg loggede på baby.dk...

det kan jeg jo bare se på min profil.

nej jeg var mere nysgerrig efter hvad dag jeg bestemte mig for at smutte fra augustgruppen, og over i juli...Tif skulle jo havde været en lille Auguster!

Hold da op hvor er jeg glad for jeg fandt jer

ahhh.. ok.. det var jo lige det du skrev, bare ikke lige det jeg læste.. lort i ywen... sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.