Hvornår vidste I at det var nu i skulle giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2008

SaNiNa

Vi har gået og pjatte lidt med mand og kone på det sidste... men vi følger ikke vi skal giftes og alligevel har vi snakket om det kunne være rat enden vi skulle være forældre.

Mit spørgsmål er så hvornår vidste I det skulle være nu?

Hilsen Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Sanne,

Tja det er nok den sidste der kan svare på, men jeg giver alligevel mit b7 med fra den anden side :D

Jeg har været samme med Henrik i 10 år og vi er ikke gift. Vi overvejede det for en 4-5 år siden, men blev enige om at det ikke var for os. Vi kunne mærke at det med ægteskab ikke lige var i vores boldgade, og var godt tilfredse med det. På daværende tidspunkt var der ikke børn på tale, og da jeg blev gravid havde vi snakken igen. Vi kan begge godt se fordelene i det hvis der - gud forbyde det - skulle ske den ene af os noget, men vi mener begge at odsene for at blive skilt er størrer end dødsfald. Derfor har vi "bare" sikret hinanden.

Men jeg tror du skal mærke på dig selv om det er noget du vil og om du er klar. Det er nok den samme følelse man har når man ved man ikke er klar :)

Hilsen Jeanne

Anmeld

17. januar 2008

Pia.

(L)Ja hvornår vidste vi det, min mand vidste det nok noget før mig, for han havde fint planlagt det.
med roser og ned på knæ...
Vi blev forlovet og gift ret hurtigt - ja og planlagde ret hurtigt at vi skulle have børn sammen.
og da jeg var blevet gravid med den første, friede han til mig et par mdr. efter (forlovet) og vi blev gift på rådhuset da jeg var 7 mdr henne...
Vi er stadig sammen den dag i dag og kan snart fejre 10 års bryllupsdag, det har været 10 fantastiske år (dog en mindre krise da vi havde været sammen 7 år, men det klarede vi også)

Jeg har aldrig været i tvivl om at jeg gerne ville giftes lige så snart jeg vidste at jeg havde fundet den rette og det må jeg jo havde vist i en alder af 19 år...- for gift blev jeg *S* og nu her 10 år efter, har vi 3 dejlige børn og er lykkeligt gift...(L)

Knus Pia... Som stadig er nyforelsket i sin mand efter hans skiferie... (L)

Anmeld

17. januar 2008

Hudi

Vi valgte at blive gift da vi ventede vores datter Uma :) Der havde vi været sammen i 8 år. For os var det helt naturligt at vi skulle være gift når nu vi skulle til at være forældre.
Hilsen Heidi med 80 dage til termin og lille Uma 210806

Anmeld

17. januar 2008

Pia

Hej..

Min mand havde altid sagt at den dag han skulle forloves var det for og blive gift inden for den nærmere fremtid.
jeg havde luftet tanken om en forlovelse flere gange, men det var Michael ikke med på.
Så den 3 august 2001 var vi ude og fejre vores 5 års dag. Og lige inden desserten skulle jeg lige ud og tisse og da jeg kom tilbage stod der en smykke æske på bordet.:)
Jeg kunne godt se at det var en ring æske, men jeg troede egentlig bare ,at det var en alm ring.
men til min store overrasklese var det en forlovesle ring der var der i da jeg åbende æsken og da jeg så kiggede over på Michael ja så friede han:D Og jeg sagde selvfølgelig ja og præcis et år efter blev vi gift.
Vi var begge sikker på at det var det vi ville og samtidig ville vi gerne være gift inden vi fik børn. Planen var så at jeg skulle være et par måneder henne, da vi blev gift, men sådan gik det ikke.. Der gik lige fore år mere inden vores guld klump kom til verden.

Anmeld

17. januar 2008

Honningblomst

Sjovt at læse jeres indlæg....jeg har aldrig haft drømmen eller trangen til at blive gift. Har nok ikke rigtig kunne se nogen grund til det og kommer nok heller aldrig til det.*S*
Så her hos mig har jeg altid vidst at jeg aldrig ville;)
Knus...

Anmeld

18. januar 2008

SaNiNa

Hej Eva

Det har jeg osse altid sagt mine forældre er heller ikke gift men min kæreste vil rigtig gerne giftes på et tidspunkt.
Men hvis vi skal giftes skal det ikke være på rådhuset men det helt store for mig er det inten eller...

Og tak til jer alle for svar :D

Sanne "som er sat til med børnesår"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.