og så den klassiske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Loggidut

hvor mange kopper bruger i i grunden derhjemme...jeg kom til at se hvor mange kopper vi som en familie på fem kan skrabe sammen i løbet af en enkelt dag.

Jeg ved ikke helt hvad der er galt med folk herhjemme, men den der med at genbruge den samme kop...den kender vi åbenbart ikke til!

Jeg kan hver eneste dag, fylde den øverste kurv i min opvaskemaskine , kun med kopper fra os selv af, og det er sgu da noget svineri...hmmm, vil egentlig gerne vide hvordan i andre begrænser jeres koppeforbrug!

Ja vi har forsøgt den med navne på kopperne, doooooooo....den virkede ikke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Mie A

Alt alt for mange... Ungerne tager jo bare en ny hver gang at de er tørstige. Ja, og det gør forældrerne egentlig også...

Anmeld

14. februar 2010

Siber

Vi forsøger at genbruge kopper.

Vi har de der farvede plastkopper (de fra Rice) også sætter vi dem på bordet, og de bliver skyllet af, og derfor genbrugt.

men her hjemme er det jo os voksne der sørger for det, og Alma og Johanna husker hvilken farve det havde, også mor og fars.

Ellers skal du kun tage det antal kopper i er, og resten stiller (gemmer du væk) så er de nød til at genbruge!

Knus Siber

Anmeld

14. februar 2010

Joan ( Smallie )

Altså nu er det kun ungerne der bruger kopper her.

Men altså i weekenden når manden skal give dem noget at drikke ja så tager han en ny hver gang og tro mig det bliver sku til rigtig mange. Men er det mig ja så genbruger jeg altså koppen, og fra Niels forventer jeg at få den tilbage når han er færdig med at drikke. Så stiller jeg den på bordet ved siden af vasken så kan han selv tage også.

Men jo altså på en god dag så kan manden fylde den maskine ene halvdel med kopper og den anden med tuppervare  (staves)

Han er rigtig god til at svine til og det samme gælder tøj. Det bliver smidt til vask selv om ungen kun har haft den på en time.

Jeg er nok bedre til at spare lidt på det for det er mig der tømme opvaskemaskinen og vasker tøj.

Bla bla fik jeg en lang smøre ud af

Anmeld

14. februar 2010

BK

Manden og jeg har en kaffekop og et glas hver... og så bruger børnene gerne 2 kopper om dagen, men det er fordi de ikke altid bliver skyllet af og så vil jeg ikke have at de bruger dem om aftenen....

Anmeld

14. februar 2010

Anja

Vi fylder også den øverste del af opvaskeren med kopper på en dag, har lært at leve med det

Anmeld

15. februar 2010

Monica

Vi er også misbrugere af kopper her... Suk...

Anmeld

15. februar 2010

Bamme

Vi bruger også en million kopper. Prøver dog at begrænse det lidt...

Anmeld

15. februar 2010

Grynt

Hvad betyder genbrug og hvad betyder begrænset mængde De 2 ord findes IKKE herhjemme

Anmeld

15. februar 2010

Stumpen

Vi har lige haft en længere periode uden vaskemarie, så indtil videre, så genbruger vi vores glas i ugevis og helst drikker vi af det samme... Ej, men vi bruger det samme glas dagen igennem.. Så her står der max 5 glas og 2 kopper når vi trykker start efter aftensmaden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.