øhhhhh....paradise hotel...hvad fanden er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Loggidut

Ja jeg ved godt hvad det er, men hvad pokker sker der dog for de deltagere, den ene er mere hjernelam end den anden...og det snak de kommer af med, er da helt hen i vejret!

Jeg blev lige guidet ind på youtube af mine drenge, eftersom de mente jeg skulle bruge 5 min. af mit liv på at høre hvor hjernelamme folk kan være...og nu må jeg give dem ret...

jeg har aldrig set det program før...og nu ved jeg hvorfor!

det er dog grotesk...hvad man kan blive berømt på.

jeg ved godt jeg ikke må snakke nedladende om folk...men altså...ser i andre det, eller er jeg den eneste som føler mig helt paf over det mund-puha der kommer ud af de folk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Siber

Kan heldigvis ikke se det. men jeg kan se det på norsk og de er lige så hjernelamme, derfor ser jeg det ikke!

Knus Siber

Anmeld

14. februar 2010

Grynt

nope du er IKKE alene sloggi. Syntes de er en flok hjernedøde liderlige teenagers som jeg bare ikke kan klare at se/høre på. Så nej jeg ser det hellere ikke

Anmeld

14. februar 2010

Loggidut

jammen...har i hørt hvordan de snakker?

En der hedder Jonas udtaler: sådan en flok Sønderjyder skal fandme ikke komme og snakke til mig på den måde

det siger han så om 2 fra københavn, og en fra Kolding

en pige siger: det kan fandme kun gå for hurtigt (øhhhhh, hvad er der lige galt med den sætning)

en tredie siger: du går klædt som en russisk roulette...

modparten siger så, ja hvis jeg nu gik klædt i rødt og sort måske...øh i mit univers er russisk roulette sgu da noget med en pistol...

hvem fanden har sendt de unge mennesker ind på en åben skærm, og bedt dem åbne munden...

jeg fatter det slet ikke!

Anmeld

14. februar 2010

Stumpen

Jeg så et par af programmerne i sidste uge og rystende underholdning det er det.. Forstår ikke at man på den måde vil udstille sig selv.. Ja man må jo ikke dømme folk, men der er ingen tvilv her hvilken slags mennesker det er der melder sig til ph

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.