oplys mig lige...tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

256 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Loggidut

Alle i der laver de her specielle kager, altså her i vores gruppe, hvor er det lige i køber det gejl henne til at lave dem så flotte md, jeg faldt helt af i svinget da i andre åbnede panduros æske, og hældte den ene flotte kage på bordet, efter den anden.

Nu er jeg da blevet lidt nysgerrig...må jeg indrømme.

Pludselig ser det ud til at alle idioter i verden kan lave flotte specielle kager...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Lise

Jeg er ikke såå meget inde i kagetosseriet (spiser dem dog med glæde ), men så vidt jeg ved, så kan man købe overtrækket i f.eks. Panduro (den der hobby-biks (ikke Kalahas hobby-butik)) eller specialkøbmanden, eller man kan lave det selv ved aT smelte skumfiduser og blande det med olie og flormelis. Det kan man så farve med frugtfarve eller, endnu bedre, pastafarver, som jeg tror de fleste køber hos Cake craft shop i England (TROR jeg nok).

Jeg har kun lavet én af disse kager - til Simons fødselsdag i sommer. Det var meget sjovt, men jeg synes det var noget grat (og så havde jeg preggy-kvalme), så succesen blev aldrig gentaget.

Anmeld

14. februar 2010

Susan1978

Loggi prøv at se på de side her så skal du en hel verden man bare ik troede eksisterede www.specialkøbmanden.dk eller kagebutikken.dk eller som Lise nævner cakecraftworld.com Jeg selv bruger noget der hedder wilton fondant til at overtrække og pynte med. Lidt kreativitet er et must vil jeg mene , men det har enhver idiot vel også ;0) hvis du selv skulle have lyst til at prøve må du ind på tunis how to tråde... De er skide gode. Det er også alt sammen Line og tynens skyld, var det ik dem der startede ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.