AG...er det ikke snart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Kaufie

Er det ikke ved at være tid til du skal starte på dit nye job??

Jeg kan forestille mig du er lidt ærgelig over at tiden hjemme med Emily er ved at være overstået for denne gang - eller hvordan var det - var det kun 30 timer du var på i starten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Marco2

Jo - godt husket.

Det er i morgen jeg har første arbejdsdag.

Bliver spændende, men santidigt også lidt underligt. Efter at have haft eget firma i mere end 5 år, bliver det nok lidt underligt at få en chef.

Men jeg glæder mig. Glæder mig til at få nogle gode kollegaer og få lidt ind i "hovedet" igen.

Men har max nydt min tid her med Emily, så det er da lidt trist at den tid er slut for nu.

Men ja, det er heldigvis "kun" 30 timer så jeg får jo da stadig noget tid med hende i hverdagen.

AG - på vej i seng, for lige pludselig er der jo en fast bagkant i morgen tidlig. Det har vi aldrig prøvet før...

Anmeld

15. februar 2010

Bamme

Marco2 skriver:

Jo - godt husket.

Det er i morgen jeg har første arbejdsdag.

Bliver spændende, men santidigt også lidt underligt. Efter at have haft eget firma i mere end 5 år, bliver det nok lidt underligt at få en chef.

Men jeg glæder mig. Glæder mig til at få nogle gode kollegaer og få lidt ind i "hovedet" igen.

Men har max nydt min tid her med Emily, så det er da lidt trist at den tid er slut for nu.

Men ja, det er heldigvis "kun" 30 timer så jeg får jo da stadig noget tid med hende i hverdagen.

AG - på vej i seng, for lige pludselig er der jo en fast bagkant i morgen tidlig. Det har vi aldrig prøvet før...

Kan se du er on?

How does it go with da new work?

Anmeld

15. februar 2010

Marco2

Så er jeg kommet hjem efter første dag på jobbis...

Det var super fedt. Men er da også træt efter alt det info.

Men de havde arrangeret dejlig morgenmad til mig da jeg kom derud, og på mit bord var et velkomstbrev og 3 flasker god rødvin.

Men det er jo lidt anderledes at starte et sted hvor man kender alle og har arbejdet sammen med dem i 5 år. 

Ag - med fornyet energi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.