nye billeder af mavsen 31 + 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Koen.

Ja så nåede vi 31 + 1, føler jeg begynder at fylde en del og vægten siger 13+
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Skytten0111

sikke en flot mave du har dig der.. 

Anmeld

14. februar 2010

mor-til-vanessa

flot rund mave...

Anmeld

14. februar 2010

Koen.

Takker

Anmeld

14. februar 2010

smokin

Du må have været åleslank før du blev gravid, den ser godt nok udspilet ud og navlen er hele ude! Men FLOT ER DEN!

Min navle er endelig ved at komme ud... men jeg var jo også "liidt" tyk da jeg blev gravid.

Nu har du heldigvis ikke så lang tid igen! Hvor er du bare heldig!

Anmeld

14. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

Du må have været åleslank før du blev gravid, den ser godt nok udspilet ud og navlen er hele ude! Men FLOT ER DEN!

Min navle er endelig ved at komme ud... men jeg var jo også "liidt" tyk da jeg blev gravid.

Nu har du heldigvis ikke så lang tid igen! Hvor er du bare heldig!

Hvor er du sød ja vejede 42 kg før jeg blev gravid og har nu taget 13 kg på, så er for første gaang i mit liv normalvægtig er kun 1,57 m høj..

det bliver skønt når hun endelig snart kommer ud, kan næsten ikke vente

Anmeld

14. februar 2010

smokin

tanjaj19 skriver:

Hvor er du sød ja vejede 42 kg før jeg blev gravid og har nu taget 13 kg på, så er for første gaang i mit liv normalvægtig er kun 1,57 m høj..

det bliver skønt når hun endelig snart kommer ud, kan næsten ikke vente

Din lille spurv!!

42 kg er altså bare en klat i mit hav! Jeg har rigtig tunge knogler, så vejer altid lidt mere end gennemsnittet uden at se fed ud. Men når jeg er sådan flot (ikke for slank og ikke fed) så vejer jeg vil omkring 78 - og det er jo det dobbelte af dig nærmest. Men jeg er også 177 cm.

Dit brugernavn er slet ikke godt nok. Du skal fra nu af hedde lillespurv19

Anmeld

14. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

Din lille spurv!!

42 kg er altså bare en klat i mit hav! Jeg har rigtig tunge knogler, så vejer altid lidt mere end gennemsnittet uden at se fed ud. Men når jeg er sådan flot (ikke for slank og ikke fed) så vejer jeg vil omkring 78 - og det er jo det dobbelte af dig nærmest. Men jeg er også 177 cm.

Dit brugernavn er slet ikke godt nok. Du skal fra nu af hedde lillespurv19

jamen 78 kg er altså heller ikke meget når du har højden derefter

det med profilnavnet må jeg lige se om jeg kan hitte ud af for kan da godt se det passer bedre

lillespurv19

Anmeld

14. februar 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

jamen 78 kg er altså heller ikke meget når du har højden derefter

det med profilnavnet må jeg lige se om jeg kan hitte ud af for kan da godt se det passer bedre

lillespurv19

Jeg glemte nok lige at sige at jeg IKKE vejer 78 kg - drømmer nok nærmere om det haha! Vejede det for lang tid siden... og ønsker at komme dertil, men vejen er tilsneet med store dynger!!

Nå men det handler jo om din FLOTTE MAVE!! Du er skide smuk!

Og sejt navn! :-)

Anmeld

14. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

Jeg glemte nok lige at sige at jeg IKKE vejer 78 kg - drømmer nok nærmere om det haha! Vejede det for lang tid siden... og ønsker at komme dertil, men vejen er tilsneet med store dynger!!

Nå men det handler jo om din FLOTTE MAVE!! Du er skide smuk!

Og sejt navn! :-)

hvor der er vilje er der vej, når din dejlige baby kommer ud, kan du jo få trillede en masse ture med barnevogn ovs. så skal det nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.