Februar: Hvem har født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.618 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Synes da lige vi skal lave en liste over hvem der har født (eller er tæt på) så vi lige kan følge lidt med

Jeg kan jo passende starte!

Caroline, termin d. 26. feb, pks d. 18. feb (masser af plukkeveer, men ingen tegn på fødsel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Michala

Hvor må det være dejligt for dig at du har en dato på hvornår du har Laura i armene

Jeg havde så termin i tirsdags (d. 9/2) og er ved at løbe tør for tålmodighed. Har ellers hele tiden vidst, at jeg nok ville gå over tid, men nu synes jeg godt at der må komme nogle tegn på, at det snart går i gang. Er ved at blive så modløs og spændt, at jeg nu bare bliver nødt til at tælle ned til d. 23., hvor jeg vil blive sat i gang, hvis hun ikke selv kommer - så højst 9 dage tilbage!!

Michala 40+5

Anmeld

14. februar 2010

nynne-l

hvor må det være dejligt at vide der kun er 4 dage tilbage.

nynne den 22 feb og heller ikke nogen tegn på fødsel endnu men håber da snart der sker noget.

Anmeld

16. februar 2010

iris-mor

Jeps. Baby Siri ligger her på mit skød, hun kom til verden med planlagt kejsersnit d. 2.2. Skøn oplevelse, så jeg er allerede klar til en baby-mere, nu må vi se, det bliver ikke lige de næste par år, men bare det at lysten er der til en mere.

Selve operationen gik fint, desværre blødte jeg en del, fordi kirugeren kom til at snitte i min moderkage. Men alt er glemt og skuden er vendt, den lille spiser nu og stortrives.

ida mor til Siri 13 dage og Iris på 4½ år.

Livet er skønt

Anmeld

3. marts 2010

lion

Så blev Julius endelig født.

Termin 19 feb og han blev født 8 dage efter termin. D. 27 feb.

Ingen tegn på fødsel før kl. 02 d. 27 feb og han blev født kl. 12.27 10 timer og 27 min efter. Jeg havde kun rigtig ondt fra kl. 8

Så min lille guldklump er 5 dage gammel om 22 min og min store guldklump er 19 mdr i dag.

Anmeld

4. marts 2010

Susanne79

Kan vist også lige komme med herind under......

Maja, termin d. 8/3, kom til verden d. 28/2 på Kolding sygehus.

Hun mente åbenbart at hun skulle komme ud 9 dage for terminen. Vandet gik kl. 8.20 søndag morgen og hun er født kl. 19.25 søndag aften. En dejlig stor pige på 54 cm og 4060 g. 

Anmeld

15. marts 2010

siw84

sebastian termin d. 27. feb. født d. 18. feb 9 dage før termin...

Anmeld

21. marts 2010

SandraA

Jeg fødte den smukkeste prinsesse d. 24 feb 9 dage før termin

Anmeld

23. marts 2010

søkbæk

Hey

Jeg fødte en lille pige den 12 feb 3 uger før tid....

Anmeld

13. april 2010

prinsessechamp

jeg fødte den 8. hvor han var sat til den 4.. mit vand gik 04.10 søndag og han var så først ude 21.30 om mandagen så det var et langt forløb..

men det var det værd. han er den dejligste guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.