Hej
Jeg har læst med herinde siden september 09 og har endelig overvundet genertheden og oprettet en profil. Jeg syntes simpelthen ikke jeg kunne være bekendt at følge med i alt det I snakker om, uden at give mig til kende. Jeg har været rigtig glad for at følge med her, og fået svar på tusindvis af nyttige spørgsmål om kommende baby. På trods af alle de timer jeg allerede har brugt herinde er jeg faktisk ikke klar over om der er et sted man bør introducere sig som ny, men nu forsøger jeg her.
Jeg bor i Norge sammen med min mand og venter første barn til april. Jeg er jo langt fra venne- og familienetværket og i DK og er kommet sent i gang med familieforøgelsen, så kender ikke rigtig nogen her der er gravide eller har helt små børn. Vi har en syv måneder gammel hundehvalp, som vi indtil videre bruger al vores omsorgsenergi på. Forhåbentlig klarer den at blive forvist til andenpladsen når baby kommer.
Jeg håber der stadig er plads til nye her på trods af al tumulten omkring falske profiler i den sidste tid.
Maria
Anmeld