Hip Hurra.....................:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Guldet

Sikke en god gave..

Tillykke med din store pige

Anmeld

14. februar 2010

finkedinke

tillykke med datteren

Det var da en fantastisk gaveide. Den tror jeg lige jeg snupper. Mine piger har fødselsdag i august så jeg kan jo passende starte nu med at samle sammen.

Anmeld

14. februar 2010

Vial

Valle81 skriver:

Tak:0)

Ja vi synes også den blev god, tror den løb op i omkring 300 kr måske en smule mere.

Men med priserne på en petshop borg, eller hvad det nu er, så er det jo et "røverkøb":0)

christina

STORT tillykke til den store pige.

Det kribler helt i mine fingre, når jeg ser alt det krea-stuff. Hvor er det bare mega sejt og cool fundet på. Den er noteret!

300 kr. er INGEN penge for alt det sjov.

Rigtig god krea-dag til jer.

PS: Er du indstillet på at have dit hjem fyldt med fjerdækkede mælkekartoner? haha

Anmeld

14. februar 2010

Valle81

Tusind tak alle sammen:0)

Skønt at kunne inspirere Jer også, er sikker på det også vil blive et hit for Jeres skønne tøser:0)

Bilka kan også stærkt anbefales, de har en hobbyafdeling i hus og have, som byder på mange sjove ting til billige penge:0)

christina, som måske godt kan blive træt af fjerfyldte mælkekartoner:0)

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Valle81 skriver:

Idag er det min datters fødselsdag:0)

Asta bliver 6 år. Vi har vækket hende på sengen med gaver og morgenmad. Som jeg regnede med var spændingen for hende ulidelig, så hun var jo vågen da vi kom ind. Hip hurra for rævesøvnen:0)

Men hun fik sin gave. I år havde vi besluttet at legetøj fra os ikke kom på tale, da det tit bare bliver pakket ud og så får det lov at ligge. Hun er rigtig glad for at være kreativ, så vi gik før jul igang med at samle ind til at starte en hobby kasse til hende:0)

Og gud hvor blev hun glad og vi havde ikke slugt den sidste bid morgenmad før bordet blev ryddet og hun er i fuld gang med at klippe klistre osv.

Her er billeder af det hun fik, derudover fik hun 10 ark karton, og vi havde samlet en æske med mælkekartoner, konserves, låg osv:0) Og så vil jeg bare sige at Søstrene Grene og Tiger er fantastiske butikker til at finde ting til sådan en kasse i.

Så her er liv og glade dage, og mon ikke nærmest Shane flytter ind:0)

Christina, som bare er lykkelig:0)

STORT tillykke...

Anmeld

14. februar 2010

Valle81

Eva skriver:

STORT tillykke...

Taak:0)

Vi er helt øre i hovederne af at klippe og klistre og især brodere:0)

Og ja maverne er tykke af chokoladekage, boller og varm kakao:0)

Super dag, og i sofa sidder træt Asta og ser Shanes verden:0)

Dagen sluttes af med McD, som prinsessen har ønsket og så er det vist sengetid:0)

Christina, som også er kvæstet:0)

Anmeld

14. februar 2010

Honningblomst

Valle81 skriver:

Taak:0)

Vi er helt øre i hovederne af at klippe og klistre og især brodere:0)

Og ja maverne er tykke af chokoladekage, boller og varm kakao:0)

Super dag, og i sofa sidder træt Asta og ser Shanes verden:0)

Dagen sluttes af med McD, som prinsessen har ønsket og så er det vist sengetid:0)

Christina, som også er kvæstet:0)

Lyder hyggeligt....det er lidt sjovt så stor forskel der er på mine drenge ønsker når de når den alder...

Men super at I har og havde en god dag...mac d er også altid hyggeligt, den tid er desværre forbi her..

Knus Eva

Anmeld

14. februar 2010

Valle81

Eva skriver:

Lyder hyggeligt....det er lidt sjovt så stor forskel der er på mine drenge ønsker når de når den alder...

Men super at I har og havde en god dag...mac d er også altid hyggeligt, den tid er desværre forbi her..

Knus Eva

Ja vores kære børn bliver alt for hurtigt store, og man kan især mærke det på sådan noget med at nej så vil de ikke længere med i svømmehallen, på McD eller ønskerne om Lego er skiftet ud med nymodens teknologi:0)

Det er vidunderligt, men puha skræmmende:0)

Christina

Anmeld

14. februar 2010

Valle81

Eva skriver:

Knus Eva

Ja vores kære børn bliver alt for hurtigt store, og man kan især mærke det på sådan noget med at nej så vil de ikke længere med i svømmehallen, på McD eller ønskerne om Lego er skiftet ud med nymodens teknologi:0)

Det er vidunderligt, men puha skræmmende:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.