faderskabssag og dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.740 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

SHERO

Nogen der ved om en faderskabssag skal være afsluttet før en dåb, eller kan man godt døbe sit barn uden der kan stå en far på dåbsattesten??

Håber nogen liige ved det.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Mutti2

Tullen85 skriver:

Nogen der ved om en faderskabssag skal være afsluttet før en dåb, eller kan man godt døbe sit barn uden der kan stå en far på dåbsattesten??

Halløjsa

det kan du sagtens  Du holder bare en dåb. Når så faderskabssagen er afsluttet vil du modtage en ny dåbsattest med begge forældres navne

Håber du forstår hvad jeg mener

Knus

Anmeld

13. februar 2010

SHERO

Milla-Victoria's mor skriver:

Halløjsa

det kan du sagtens  Du holder bare en dåb. Når så faderskabssagen er afsluttet vil du modtage en ny dåbsattest med begge forældres navne

Knus

Super, det gør jeg i hvert fald... :-) Blev bare lige pludselig i tvivl... :-) Nå så vil jeg gå i gang med planlægningen... hehe

Tak for svaret... :-)

Anmeld

13. februar 2010

Mutti2

Tullen85 skriver:

Super, det gør jeg i hvert fald... :-) Blev bare lige pludselig i tvivl... :-) Nå så vil jeg gå i gang med planlægningen... hehe

Tak for svaret... :-)

Hehe.... God fornøjelse

Jeg var lige inde og lure de billeder du har lagt ind af Elias  

Gud, hvor er han lækker  Lige til at spise  Og hold da op hvor han ligner sin moar

Håber du nyder din nye rolle som mor  Og isære som enlig mor  Det er en fantastisk verden

Knus

Anmeld

13. februar 2010

Lone Jakobsen

Halløjsa

Knus

vil bare lige give dig ret her min datters far var også for sent ude

Anmeld

13. februar 2010

SHERO

Hehe.... God fornøjelse

Jeg var lige inde og lure de billeder du har lagt ind af Elias  

Gud, hvor er han lækker  Lige til at spise  Og hold da op hvor han ligner sin moar

Håber du nyder din nye rolle som mor  Og isære som enlig mor  Det er en fantastisk verden

Knus

Hehe Takker... :-)

Jahh han ligner mig faktisk ret meget :-D Men ligner efterhånden mere min far nu hvor han taber håret hihi :-D

Det gør jeg i hvert fald, og mere og mere hver dag :-)

Anmeld

14. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Tullen85 skriver:

Astrid var 3 uger da hun blev døbt. Og vi har stadig ikke fået svar på faderskabet.
Det eneste du ikke kan så længe faderskabet ikke er gjort op er at bruge faderens navn..
Ellers kan du gøre lige hvad du vil
Astrid har kun mine navne. Intet fra sin bio-far!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.