hvor længe efter sidste ansøgningsfrist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Stumpen

kan man vente et opkald??

anja -der er uerfaren indenfor området, i foråret hvor jeg søgte håbede jeg jo ikke de kontaktede mig, så lagde ikke mærke til noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Mie A

hmmm.... jeg vil sige at hvis du ikke har hørt noget inden 14 dage efter sidste frist, så er chancen for at høre noget, nok nær ikke eksisterende

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Så længe er der slet ikke snak om.. Sidste frist var i går...

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Jamen, hvis det er ligesom nogle af de stillinger jeg har søgt, hvor de har fået 500-600 ansøgninger og så ikke løbende har læst dem igennem... Så kan der godt gå lidt tid!

Held og lykke

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Det er i en børnehave, som jeg var ude at se i onsdags og hun fortalte at de havde fået omkring 20 ansøgninger og at hun havde læst dem og måtte erkende at de ansøgninger hun bedst huskede var dem hun havde set ansigt på..

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Stumpen skriver:

Det er i en børnehave, som jeg var ude at se i onsdags og hun fortalte at de havde fået omkring 20 ansøgninger og at hun havde læst dem og måtte erkende at de ansøgninger hun bedst huskede var dem hun havde set ansigt på..

Nå... Jamen så vil jeg umiddelbart forvente at høre noget i løbet af næste uge... og dog!! Det er jo vinterferie... måske er hende, der tager sig af det, måske gået fra på ferie...

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Mie A skriver:

Nå... Jamen så vil jeg umiddelbart forvente at høre noget i løbet af næste uge... og dog!! Det er jo vinterferie... måske er hende, der tager sig af det, måske gået fra på ferie...

Der er samtale tirsdag i uge 8, såååååå..

men havde nok bare troet at høre i går, når nu de har læst ansøgningerne før tid.. Troede faktisk ikke de måtte inden ansøgningsfristen udløb...

Anmeld

13. februar 2010

BK

Jo det må de gerne... vil tro du hører noget i løbet af ugen (uge 7)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.