Klapvogn, sele og autostol....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

Mussen2

Jeg vil rigtig gerne hører jeres erfaringer og anbefalinger...

Hvilken autostol vil i anbefale som nr. 2 (jeg ved ikke hvad vægt klassen hedder!? - vi har i dag en maxi cosi cabriofix, men jeg har på fornemmelsen at den ikke kan anvendes ret meget længere, trods at den skulle gå fra 0-13 kg og hun kun vejer 9 kg.) Jeg har ingen præferencer, men prioriterer sikkerhed fremfor "pengene". Vi er godt tilfreds med isofiks løsningen, som vi har i dag, men det er ikke et must.

Klapvogne. Jeg er faldet for en Teutonia. Har været ude og se på den nogle gange. Nogen der kender den. Jeg har tænkt på plastik hjul, så de ikke punkterer. Har i erfaring med det? Hvor stor er sådan en sag egnetlig når den skal i bilen? skal den slås sammen eller skilles ad. Det fik jeg ikke lige prøvet i butikken. Andre parametre i mener er vigtige?

Barnevognssele. Vi bruger i dag en trillepose og ingen sele, men da hun snart skal i dagpleje, skal vi have købt en. Er der noget man skal være opmærksom på der? Nogen som er bedre end andre.

Håber på nogle gode indspark fra jer erfarne mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Agnete

Hej.

Jeg skiftede til Maxi Cosi Priorifix, da min datter vejede ca. 10 kg. Der er ingen grund til at skifte så længe deres hoved er under top-kanten på baby-stolen. Men jeg købte ekstra hovedstøtte til hende, for jeg synes ikke hun sad godt i den store stol uden. Jeg er glad for stolen, den er nem at montere. Men det er ikke nemt at tage betræk af for rengøring. Men det er jo heller ike så tit "man" gør det

Jeg har Emmaljunga klapvogn med punkter-frie gummi hjul. Det er jeg glad for. Kender ikke nogen, der har Teutonia, men havde selv kig på én den gang.

Har en Thorn barnevognssele, som også er fin. Men hendes mormor har svært ved at åbne "klik-spænderne". Men det skal jo heller ikke være for nemt

Kh Agnete,

der håber at alle vogne og stole skal bruges én gang til

Anmeld

16. februar 2010

Mussen2

Hej Agnete

Tak fordi du gad svare -

Den der priorifix- den står til ca 2900 på babysams hjemmeside, er det så UDEN eller MED en base? Eller skal den slet ikke med?

Anmeld

16. februar 2010

Nullemor

vi bruger rômer autostole til begge vores børn... de er tæstet til at være de mest sikre stole....og vi går meget op i at det skal være så sikkert for vores børn som mulig...

vi har så lejet den lilles stol i babysam da vi syntes at det var mange penge at skulle af med... og de bruger den jo ikke så længe som den næste stol... tror at vi gav 75,- om måneden... så det er ikke fordi det er så slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.