Tak for i dag + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Helle30

Benytter også lige din tråd Mie til at takke jer alle. Det var simpelthen en skøn dag, og JA! tiden flyver bare i sådan et dejligt selskab.

Og fine billeder Mie. Så du turde ikke lægge dem ind, hvor vi sidder med kageskeen halvt inde i munden?

Knus fra Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Mie A

Helle30 skriver:

Benytter også lige din tråd Mie til at takke jer alle. Det var simpelthen en skøn dag, og JA! tiden flyver bare i sådan et dejligt selskab.

Og fine billeder Mie. Så du turde ikke lægge dem ind, hvor vi sidder med kageskeen halvt inde i munden?

Knus fra Helle

Nej, det turde jeg ikke... Sikker på at du ville komme med tæskehold fra Falster hvis jeg gjorde

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Jeg regner istedet med at lægge dem på facebook og tagge jer, så kan alle jeres venner få fonøjelsen af dem

Anmeld

13. februar 2010

Susan1978

jeg vil også sige tusind tak for i dag..  hehe og isteen den var da ikke noget problem.. 

Det var skide hyggeligt, vi kommer gerne til Høng igen en anden gang.  Både Emil og Sofie gik kolde ret hurtigt og sov det meste af vejen.

Jeg har også nogle billeder, men min computer vil ikke makke ret.. det er skide irreterende.. kan nærmest kun lægge dem ind hvis jeg har lagt dem på et andet site inden.

Susan som nu er igang med morgendagens babymøde kage og rent faktisk rigtig træt.

Anmeld

14. februar 2010

birgittemarie

Nøj, det ser hyggeligt ud og ih, hvor kom jeg til at savne jer, lille tøsepiger...Også jer, jeg aldrig har mødt irl før.

Hold op, hvor er du blevet et pistent stykke kvindtøj, Helle! Du ser godt ud! Hvem der kunne bære tværstriber og stadig se slank ud... Hvem der i det hele taget kunne bære noget som helst og se slank ud. 

Og sikke dog nogle store børn, vi har fået... Det er sjovt, man er vant til sin egen, men når man ser de andre, man har "kendt" siden babyben, går det pludselig op for én, hvor store de faktisk er blevet.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.