Kan ikk li kartofler/Gulerødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

829 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2008

Kristina V

Min datter er ½ år, og får alomin på flaske nu. Til middag får hun mos som hun elsker og en lille flaske efter. Og så til aften prøver vi så med Kartoffel/gulerod, men det vil hun ikk spise. Hun ser simpelthen så sjov ud i hovedet, så tror virkelig ikk hun kan lide det. Det mystiske er bare de første 3 dage gav vi hende kun gulerod og det gik lige så fint ned som hendes mos, men siden hun har smagt kartoffel vil hun ikk have gulerod mere(?)
Nogle som har triks til at få det ned??? Det ender a.tid med hun får en skål mos om aftenen i stedet bare så hun får lidt i maven..

Klem Krisitna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2008

sbs78

Hej Kristina
Ja jeg kan kun sige velkommen i klubben:) Freja gider heller ikke rigtigt spise sin grød, hun får risgrød en gang om dagen. Vi har været i gang siden før jul, så jeg forstår ikke hvorfor hun ikke er blevet bedre til det endnu.
Jeg tror bare vi må venter tiden an :D

Kan forstå du kender min svigerinde Belinda:)

Knus sidsel

Anmeld

18. januar 2008

Kristina V

Haløj haløj..
Ja gik i folkeskole med hende, og har arbejde med hende i Bilka efter.. Kan forstå hun er flyttet til odense med Sussie..
Det er ku træls at hun ikk vil spise det. Prøvede med det fra Nestle idag og det gik bare fint ned.. Så prøver lige en lille pause et par dage og prøver så igen . Så lige i kalenderen at sundhedsp. kommer på Mandag så håber hun har nogle fif...

Klem Kristina

Anmeld

18. januar 2008

sbs78

hej igen
ja hun flyttet der over med Sussie, men de bor ikke sammen mere. B bor sammen med sin kæreste Lars.

Ja det er ret træl at hun ikke gider spise sin mad. Det grød som Freja får er også fra nestle, har ikke lige prøvet at lave det selv endnu.
Ja det kunne da være sp har nogle forslag. Vores kommer her den 30, så jeg håber også på gode råd:))
sidsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.