23+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

smokin

Jeg kan se jeg var lettere forvirret sidst jeg puttede billeder op. Der er altså gået 2 uger siden sidst og ikke kun en uge. Jeg har bare været lettere blank da jeg skrev og tænkt at jeg var i 22. uge og skrevet 22+3 istedet for 21+3.

Nå, det er efterhånden hverdagsfejl fra min side - sendte en mail der var tiltænkt min kæreste på arbejdet, til forretningen jeg har købt min barnevogn i, i Sverige... JA FLOT!!

Den er helt galt på øverste i øjeblikket - det der ammehjerne er ret så faretruende for mig

Nå men prinsessen er 23+3 i mors mave - og synes efterhånden ikke jeg ser så fandens godt ud i tøj. Men må holde ud 17 uger endnu!

Kærlig hilsen

Zette

Som er i 24. uge og derfor 23+3 (SÅDAN!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

Jeg kan se jeg var lettere forvirret sidst jeg puttede billeder op. Der er altså gået 2 uger siden sidst og ikke kun en uge. Jeg har bare været lettere blank da jeg skrev og tænkt at jeg var i 22. uge og skrevet 22+3 istedet for 21+3.

Nå, det er efterhånden hverdagsfejl fra min side - sendte en mail der var tiltænkt min kæreste på arbejdet, til forretningen jeg har købt min barnevogn i, i Sverige... JA FLOT!!

Den er helt galt på øverste i øjeblikket - det der ammehjerne er ret så faretruende for mig

Nå men prinsessen er 23+3 i mors mave - og synes efterhånden ikke jeg ser så fandens godt ud i tøj. Men må holde ud 17 uger endnu!

Kærlig hilsen

Zette

såååååå flot søde  det klær dig helt vildt

Anmeld

13. februar 2010

LRJ

Zette skriver:

Kærlig hilsen

Zette

Super Flot mave Det klær dig virkeligt

Anmeld

13. februar 2010

smokin

Malene Aagaard skriver:

såååååå flot søde  det klær dig helt vildt

Du er altså sød - jeg kiggede iøvrigt på jeres hjemmeside - DIT SKÅR!

Ham farmand sender da vel ikke dig alene i byen

Anmeld

13. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

Du er altså sød - jeg kiggede iøvrigt på jeres hjemmeside - DIT SKÅR!

Ham farmand sender da vel ikke dig alene i byen

hahahah  tusind tak - det VAR dengang

Anmeld

13. februar 2010

FruEllingsen

Synes din mave er rigtig flot

Anmeld

13. februar 2010

smokin

Malene Aagaard skriver:

hahahah  tusind tak - det VAR dengang

Ja ja jeg var også ung og smuk - ENGANG! Og drømmer da stadig om at se ud som dengang jeg mødte Nicolai for snart 5 år siden. For der var jeg sku rimlig smækker hvis jeg selv skal sige det - haha!

om 5 år synes jeg sikkert at jeg var møglækker som jeg ser ud idag

Nå men jeg synes STADIG du er et skår!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. februar 2010

smokin

Drømmer skriver:

Synes din mave er rigtig flot

tusind tak og i lige måde

Anmeld

13. februar 2010

Malene84

Zette skriver:

Ja ja jeg var også ung og smuk - ENGANG! Og drømmer da stadig om at se ud som dengang jeg mødte Nicolai for snart 5 år siden. For der var jeg sku rimlig smækker hvis jeg selv skal sige det - haha!

om 5 år synes jeg sikkert at jeg var møglækker som jeg ser ud idag

Nå men jeg synes STADIG du er et skår!

*PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT* - din hottie  haha, ja den tanke kender jeg alt for godt. Vi må kæmpe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.