til doktor doolittle ja og andre der har læst med om min datter og samvær osv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Hejsa tina og andre der læser med..
jeg hente hende i vuggestuen i onsdag pyha hun var der.Hun løb over til mig med næsten lukke øjne hun var fuld af øjnebetændelse fedt.Snakke med dem hva de vise så var hun vågn op efter middagsluren med det hmm oki.
tog hjem fik aftensmad og sku så bade hende hun var bare fuld af små skrammer på hele kroppen og hun har da godt nok haft slået sin albue en mega rød mærke og så på hved ikke hva hun har lave.Men blev da lidt sur fordi jeg fortæller ham alt når hun kommer små slemt til skade..Nok om det..

I går var hendes far og jeg så til forældre møde i vuggestuen om hende
og de sagde victoria er en utrolig glad,nem.stor dejlig pige.Dog har hun bidt et par gange derover men det var bleve meget bedre den sidste mdr her.jeg sagde så hun selv var bleve bidt som jeg havde fortalt den dag hun kom i vuggestuen til en af de andre pædagoger..
så sagde de også de syntes hun kunne være svær af få kontakt med når de sagde nej især om hende øre var bleve tjekke.Jeg sagde nej fordi hendes far havde hende men hun havde ellers en tid i tirsdags d. 13 maj.. Jeg var ikke ond og sige fordi hende far ikke kom med hende om søndag så jeg kunne komme til ørelæge med hende tirsdag hvor vi havde en til til hende og havde taget 1½ mdr og få den tid men nu havde jeg fået en ny den 3 juni...
Så ville de høre om vi havde nået og hendes far tog en seddel op og sagde henriette siger i siger hun virke stress.jeg sagde poul det var ikke helt det jeg sagde steen og jeg havde snakke om det men stress er måske et forkert ord..
men forvirre over alle de rammer hun har osv.
der sagde de ja vi syntes også hun har mange rammer.. jeg sagde så ja og jeg har jo give poul 3 andre løsningen men ingen af dem er god nok.han sagde så nej fordi det ikke skal går efter dit hovede hmm mit hovede jeg sagde så mens jeg kigge på ham poul du har jo også selv kunne komme med nået men det har du ikke han kigge så væk syntes jeg og blev stille...
dem i vuggestuen sagde så ja det er jo en sag mellem jer men det skulle jo være mor og far også sagde jeg ja og farmor efter behov og ikke være hos hende faste dag osv dog holder jeg på de skal ses men ikke fast dag...
det ville de give mig ret i følte jeg udfra hva pædagogen sagde..
men vi måtte jo finde ud det selv og ellers måtte statsamte hjælpe os.jeg sagde så ja jeg snakke med dem i går (som jo i dag hedder i forgår)og sende også papir
så må de hjælp os...
Udover det syntes de hun var der i for mange timer pr dag og der tro jeg mere de helte til hans uge de sagde nemlig hvorfor han hente hende så sent.han sagde fordi der skal hente to andre børn første(hans kærestes) nå ok sagde hun.Så sagde han men hun kan da godt hentes tidliger..
jeg sagde så bare ja jeg kan godt hente hende hved 14-15 tiden indtil jeg aug hvor jeg så ikke lige hved hva jeg så skal.
de sagde så hvis vi bare kunne hente hende hved 14.30 tiden.det er oki for mig sagde jeg.poul sagde ikke det vilde.
Jeg syntes godt nok møde gik godt..
Og nu hved han jo også jeg har send papiren...
Forstå bare ikke han ikke ville nogle af de 3-4 løsninger jeg er komme med..
mvh henriette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2008

Doktor Doolittle

Hej Henriette

Tak for update :)

Jeg synes du klarede det rigtig godt på mødet og jeg håber, I finder ud af det. Statsamtet vil helt sikkert godt kunne se at Victoria har for mange rammer. Mærkeligt hendes far ikke har nogen forslag når han er så utilfreds med dine forslag hmmmmm.... (?)

Også godt du har fået en ny tid til ørelægen, så Victorias ører kan blive undersøgt. Det er synd for hende hvis hun ikke kan høre så godt.

Jeg håber det bedste for jer og tænker på jer (L)

Stort (H) fra Tina

Anmeld

16. maj 2008

H+S Skjolgborg.

hej tina...
Jamen det var da så lidt søde.
takker fordi du skriver inge :O)..
JA jeg forstå ham heller ikke..men pyt..tro også meget han har sin kæreste farmor osv med i det her...han kan sku nok ikke klar sig selv...
og alt er om penge og hans job osv som nr et altid været...
ikke nok med det ringede jeg også til lægen i går morges og fik øjnedråber til hende men holde hende hjemme til i dag pga hun jo heller ikke måtte før i dag også lækket nok bare af havde begge børne hjemme igår*SS*...
Ja jeg må se omkring amte..mange siger jo jeg har ret og jeg sikker vil vinde men for mig er det ikke et ? om af vide men om hva der er det bedste for victoria kunne være nemmer hvis hun kunne tale og selv sige det men der gå jo lige nogle år inu..Men jeg føler ikke det er godt for hende og hun ikke selv har det godt som tinge køre pt..
nu må jeg bare håbe amte giver mig ret og han kun får hende hveranden uge i ulige fra onsdag til søndag eller midre...
knus fra henriette

p,s hvor kommer i endelig fra..

Anmeld

16. maj 2008

H+S Skjolgborg.

ups...ikke vide men vinde...*GH*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.