Jubiiiiiiii :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

..

Jeg er jo på kur og har indtil videre tabt 14 kilo.. I morges ville jeg lige prøve nogen af mine "gamle" bukser som i mange år har ligget i stakken af dem jeg ikke kunne bruge og gæt engang.. Der var 3 (tre) par bukser jeg kunne være i og det ene var et par jeans i str 44 !! En lille sejr men nøj hvor er jeg glad  (har ikke haft jeans på i 4½ år)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

bette

super fedt.. det er bare en skøn følelse at kunne være i nogle busker man ikke har kunnet passe længe..

jeg glæder mig også til at jeg taber mig så meget jeg kan hoppe i de gamle bukser.

Anmeld

13. februar 2010

Stumpen

Hold kæft hvor er det bare fedt for dig!!!

Anmeld

13. februar 2010

BK

Macrolf skriver:

Jeg er jo på kur og har indtil videre tabt 14 kilo.. I morges ville jeg lige prøve nogen af mine "gamle" bukser som i mange år har ligget i stakken af dem jeg ikke kunne bruge og gæt engang.. Der var 3 (tre) par bukser jeg kunne være i og det ene var et par jeans i str 44 !! En lille sejr men nøj hvor er jeg glad  (har ikke haft jeans på i 4½ år)

Godt gået... Synes det er så sejt... Her står det hele stille, men er også en klaptorsk til at overholde min kospplan, og mine madændringer... Har kun en ting som er blevet hængene... Jeg spiser All Bran til morgenmad med skummet mælk og uden sukker...

Anmeld

13. februar 2010

Loggidut

hvor er det bare flot...gud macrolf, jeg havde en ide om du var et tiny lille bitte nips!

hvor er det bare superflot med 14 kg. stort tillykke med sejren!

Anmeld

13. februar 2010

..

Loggidut skriver:

hvor er det bare flot...gud macrolf, jeg havde en ide om du var et tiny lille bitte nips!

hvor er det bare superflot med 14 kg. stort tillykke med sejren!

Muhahahaha.. Hvor sjovt, det er da det sidste jeg er

Anmeld

13. februar 2010

Kaufie

Way to go!!!

Anmeld

13. februar 2010

Muffinmus

WUUHUU, HVOR ER DET FLOT.. GI GIRL

Anmeld

13. februar 2010

Nadi

Synes godt om!!

Hvor er det bare super sejt!

Anmeld

13. februar 2010

Mie A

Du er sej!! 14 kg det er jo helt vildt meget!! Super flot!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.