Hindbær-blad-the??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.190 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

LMM

Hej Piger

Ville lige høre om nogen af jer har prøvet Hindbær-blad-the?? virkede det på jer?? hvor meget drak I?? Hvad gør det?? o.s.v

Fortæl fortæl

Jeg er nu i uge 38!! og overvejer at prøve hindbær-blad-the?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Enayia

Hindbær-blad the? øhm øhm. Du spørger om det virkede? men hvad skal det hjælpe imod ???  hi hi

Anmeld

13. februar 2010

baby2010

Jeg ved det ikke, men tror Karina købte det og fik veer - hende som lige har født. Prøv at spørge hende! Hun fik det anbefalet af én herinde... Se tråden omkring forslag til hvordan man får en fødsel i gang...

Anmeld

13. februar 2010

Millepus

Min jordmoder ved  min aeldste soen anbefalede det for mens jeg var ved at foede for at hjaelpe som smertelindring, hun anbefalede det ogsaa hvis man har mange menssmerter.

Ved min anden soens foedsel blev jeg anbefalet primula olie, til at saette foedslen igen. Jeg har kendt flere der har haft held med det

Camila

Anmeld

13. februar 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg drak 3 kopper om dagen (stærkt), hver gang jeg drak det fik jeg kraftige  plukkeveer/veer, 3 dage efter fødte jeg, ved ikke om det var tilfældigt, men gang i pluk veerne/veerne kom der i hvert fald.. det skader jo ikke at prøve  (mit råd er at drikke det om morgenen, jeg gjorde det en af dagene om aftenen, og sov ikke hele natten pga veer)

men jeg tror kun det kan hjælpe det til at fødslen kommer lidt før hvis kroppen ville have det igang i forvejen.. min fejl op til fødslen, var at jeg ikke slappede af, man skal virkelig bruge kræfter når det først går igang.. held og lykke..

knus karina mor til nichlas 19mdr og mathias 9 dage

Anmeld

13. februar 2010

siw84

jeg har os selv købt hindbær-blad te i håb om at det kunne sætte lidt gang i det... meennn.. der er intet sket.. tror altså mere det er tilfældet end noget andet.. for der er os andre der har gjort eller spist noget specielt og de så har født kort tid efter...  men det kan jo aldrig skade og prøve.. man kan jo være heldig

knus siw 38+0

Anmeld

13. februar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg er lige nædt til at høre.... hvis i er i uge 38 - 39.... hvorfor så "sætte noget igang" ?

Anmeld

13. februar 2010

LISBETH:-)

Jeg drak det efter anbefaling fra min JM i min sidste gravidtet (gik over tiden) det hjalp overhovedet ikke!!!!!

Anmeld

14. februar 2010

LMM

siw84 skriver:

jeg har os selv købt hindbær-blad te i håb om at det kunne sætte lidt gang i det... meennn.. der er intet sket.. tror altså mere det er tilfældet end noget andet.. for der er os andre der har gjort eller spist noget specielt og de så har født kort tid efter...  men det kan jo aldrig skade og prøve.. man kan jo være heldig

knus siw 38+0

jeg ville også bare gerne prøve det for at se om det virker, tror egentlig ikke på at en koppe the kan sætte noget igang!!men det skader jo ikke at prøve

Anmeld

16. juli 2010

Ipektandi

Det lyder værd at prøve... Hvad hedder den her the helt præcist? 

40+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.