Ideér til de sidste dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

LR85

Hej Kvinder.

Nu er det efterhånden ved a være oppe over herhjemme hos os, så vil høre om i har nogen idéer til hvad man kan lave med sin mand/kæreste?

Vi vil gerne udnytte de sidste dage sammen. og vi har lige været i bio og ude og spise en lækker middag.

Nogen ideer som ikke behøver tage hele ens bugdet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Sara.

nyde hinanden og slappe af sammen inden baby kommer

Anmeld

12. februar 2010

Pige2009

Bare være hjemme for at nusse og hygge inden baby kommer

K.h. Linda

Anmeld

12. februar 2010

LR85

Tak for forslaget, men vi søger mere noget at lave og opleve sammen, mens vi kun er os to.

Vi har hver aften og denne weekend sammen hvor vi får slappet af og nyder hinanden, men tænker at det vel er NU at man skal nå a gøre de ting som man ikke kommer til lidt tid??

Så søger mere forslag til 'aktiviteter' man kan benytte sig af, uden bugdettet vælter

Anmeld

12. februar 2010

Lone Jakobsen

nu ved jeg ikke hvor besværet du er, om du fx. kan holde til en gå tur. for så ville jeg finde et dejlig (ikke barnevogns venligt sted) og gå en lang tur. eller hvad med en rigtig hygge shopping tur, med masser af stop for at drikke varm kakao og spise små mellemmåltider. køb masser af ingenting, hold i hånd, nus, flirt....og nyd bare at sidde og betragte de andre handlende. nyd bare at være jer 2. besøg venner til sent på aftenen, tag hjem, sov længe, tag et langt hygge bad sammen

uhh jeg ku finde på mange dejlige ting.

Anmeld

12. februar 2010

Mum33

sex mens i stadig gider

Anmeld

13. februar 2010

baby2010

Hvad med at tage på café og drikke en kop varm cacao eller lignende? Eller købe ind til en ny ret og tænd lys og tal sammen - sådan lidt "date-agtigt". Eller hvad med at pakke taske til fødegang sammen? Eller læse i babybøger? Han kan give dig massage 

Spille spil? Leje nogle gode gamle film og se dem sammen - lav evt. marathon med popcorn osv. inde i sengen måske?

Hmmm... Det var vist det lige nu 

Anmeld

13. februar 2010

LotteGabriella

nutche skriver:

nu ved jeg ikke hvor besværet du er, om du fx. kan holde til en gå tur. for så ville jeg finde et dejlig (ikke barnevogns venligt sted) og gå en lang tur. eller hvad med en rigtig hygge shopping tur, med masser af stop for at drikke varm kakao og spise små mellemmåltider. køb masser af ingenting, hold i hånd, nus, flirt....og nyd bare at sidde og betragte de andre handlende. nyd bare at være jer 2. besøg venner til sent på aftenen, tag hjem, sov længe, tag et langt hygge bad sammen

uhh jeg ku finde på mange dejlige ting.

sådan dér

Anmeld

13. februar 2010

LotteGabriella

I.E.K. skriver:

sex mens i stadig gider

LOL den var go'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.