Suschi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Stumpen

Det har vi prøvet for første gang her til aften.... Jeg vil likke sige at det smagte dårligt, men heller ikke godt... Det var da virkelig dybt skuffende... Men nu er det da prøvet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

3rollinger

Det bliver bedre jo flere gange du proever det. Foerste gang min mand fik det tror jeg hans reaktion var som din, men nu er han helt vild med det. Jeg skal ogsaa have Sushi her til aften, men der er stadig lidt til for vi spiser foerst klokken 22.

Velbekomme!!

Anmeld

12. februar 2010

Stumpen

Hvorfor spiser I først kl 22???

Anmeld

12. februar 2010

Mimic

mener det er traditionen i spanien... jeg var i praktik dernede i 4 uger. Og i Estepona, hvor jeg var, hed det sig at man kun spiste meget lidt eller ingenting til morgenmad, fik lidt let at spise kl. 10 og fik et stort måltid mad (og det var virkelig kæmpestort) mellem 14 og 16 og derfor ligger aftensmads-tiden først mellem 20 og 22 i spanien

og for at komme tilbage til emnet... Jeg HADER sushi EEEEW

Linda der stadig savner sine elefanter fra praktikken

Anmeld

12. februar 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Hvorfor spiser I først kl 22???

Fuldkommen korrekt som Linda siger. Børnene spiser dog foer, ellers ville de jo aldrig komme i seng.

Idag skal vi paa restaurant og de aabner faktisk foerst klokken 21. Men klokken 21 er de som regel gabende tomme og folk kommer mellem 22 og 24.

¿Linda, entonces sabes español?

Trine

Anmeld

12. februar 2010

Mimic

un poco
Jeg kunne ikke et eneste ord på spansk da jeg tog afsted, men valgte at købe en engelsk/spansk ordbog dernede... det hjalp meget og sikke meget jeg fik lært på de 4 uger, arbejdede sammen med 3 ældre herrer der ikke kunne andet end spansk, så det gik temmelig hurtigt med at komme ind i de spanske rutiner og det spanske sprog.
desuden har spanien en helt fantastisk mad kultur, Antonio som jeg arbejdede sammen med synes det var synd for mig at jeg ikke fik lært noget af alt den dejlige mad at kende så han fik hans kone til at lave mad til mig, selv de dage, hvor han havde fri stod der mad i køleskabet til mig... som han sagde så var det jo ikke min skyld at jeg skulle bo sammen med en pige der var kræsen og ikke turde smage noget andet end det hun ku kende hjemmefra

Anmeld

12. februar 2010

Stumpen

3rollinger skriver:

Fuldkommen korrekt som Linda siger. Børnene spiser dog foer, ellers ville de jo aldrig komme i seng.

Idag skal vi paa restaurant og de aabner faktisk foerst klokken 21. Men klokken 21 er de som regel gabende tomme og folk kommer mellem 22 og 24.

¿Linda, entonces sabes español?

Trine

Jamen logisk levemåde.. Man må altså ikke spise efter 20, så taber man sig ikke.......

Hvad dælen gør I så i hverdagene??

Anmeld

13. februar 2010

3rollinger

Stumpen skriver:

Jamen logisk levemåde.. Man må altså ikke spise efter 20, så taber man sig ikke.......

Hvad dælen gør I så i hverdagene??

He he, jeg har nu ca 3 gange tabt mig 15 kilo med denne levemaade, sååå. Og skal til det igen

Vi goer det samme i hverdagene. Bortset fra altsaa at vi ikke gaar paa restaurant.

Anmeld

13. februar 2010

Mimic

3rollinger skriver:

He he, jeg har nu ca 3 gange tabt mig 15 kilo med denne levemaade, sååå. Og skal til det igen

Vi goer det samme i hverdagene. Bortset fra altsaa at vi ikke gaar paa restaurant.

jeg synes hurtigt man vænner sig til det... allerede efter den første uge var vi kørt ind så vores appetit passede efter hvornår der var mad

Anmeld

13. februar 2010

3rollinger

Linda skriver:

jeg synes hurtigt man vænner sig til det... allerede efter den første uge var vi kørt ind så vores appetit passede efter hvornår der var mad

Ja, jeg skifter nemt mellem Spanien og Danmark, naar jeg er paa besoeg. Omend i DK kan det foeles som om man spiser hele tiden fordi man spiser den samme mad paa kortere tid. Men det har aldrig vaeret et problem for mig at spise hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.