Så er det i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Loggidut

at jeg har været ansat i et år...og jeg skal til års/lønsamtale på mandag...

det har jeg aldrig prøvet før....ihvertfald ikke enemand, face to face med bosserne...

jeg aner overhovedet ikke hvordan jeg skal forholde mig.

Så jeg vender hele bøtten på hovedet og spørger dem hvad de mener jeg er værd...er der andre der har sat i den situation før?

og hvordan forgik det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Kaufie

Jeg har aldrig været kaldt til MUS - Medarbejderudviklingssamtale...eller sådan noget. Det brugte man ikke hvor jeg har været....eller også har de gjort det mens jeg var på barsel.

Men held og lykke - og smæk da lige lidt til lønkravet når de nu er så glade for dig.... og du for dem.....?? Måske kunne du blive lidt gladere for dem....Eller høre om de kan gøre noget, så du får lidt mere ansvar og dermed mere i lønposen??

Anmeld

12. februar 2010

Siber

Jamen tillykke med det, shit tiden flyver afsted.

jeg har desværre ikke nogen fif jeg kan give dig. Er der ikke nogen lønstatestikker du kan sammenligne med? Ellers er det bare at have argumenterne i orden, og fortælle hvad du har fået til osv

Pøj pøj

Knus SIber, hvis mand lige har fået lønforhøjelse!

Anmeld

12. februar 2010

Loggidut

jooo tak.....jeg er blank, og drønende nervøs for den samtale, uhhh, jeg hader at skulle stille krav! Ja jeg er glad for dem, men jeg er også glad for føde på bordet...så det er sådan lidt...

desuden kanjeg jo mærke jeg trænger til udfordringer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.