opdatering på: Kryds fingre kl. 11.15...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Vidunderligeunger

ALT var helt perfekt!!!!  h*n vejer 722 gram, er normal i højde og hjerte, mave, nyre osv var bare lige som det sku være! dejlig dejlig..

Vi kom derop kl. 11.15 og ventede ca. ½ time... inden os var der nogle som skulle ind til en ældre mand, som bare så virkelig ond ud hvor jeg siger til min kæreste "uha, ham vil jeg da helst ik ind til" og da de så kom ud blev der sagt "mitzie madsen" - ja gæt hvem jeg sku ind til  men han var utrooolig sød, ret humoristisk og rar (pyha).. egentlig meget venligere end hende vi havde til MD...

Da han havde kigget lidt, og vi havde snakket om mine plukveer sagde han, at jeg kunne påbegynde studiet igen efter ferien, og så tage den med ro. (yes!!!!) 

Men han ville gerne lige se min livmoderhals og jeg siger jo bare så uvidende som jeg er "jamen det gør du bare"... 

Hvilket man jo så kun kan nedefra og op... OH MY GOD jeg fik et chok... Har altid været bange for de der gynækologiske undersøgelser og  jeg kunne se på min kæreste at mit ansigsudtryk var=  på en gang.. men jeg smed underbenklæderne og han førte den her dildo agtige scanningsting op. heldigvis var han ikke ubehagelig, og kiggede ikke derned  jeg blev 10 år da jeg fandt ud af hvordan man så livmoderhalsen... 

Jeg fik tøjet på og han fortalte at alt så rigtig fint ud... 

Kønnet kunne han ikke se, "den er genert" sagde han men pyt... det vigtigste er jo at bettefisen er sund og rask

Da vi kom ud derfra begyndte jeg bare at stortude og min kæreste spurgte om det gjorde ondt, men jeg blev sgu bare pisse forskrækket over jeg lige pludselig skulle have noget stukket derop, uden varsel eller noget... men vi overlevede da

Det blev lidt langt, havde brug for at komme ud med specielt den sidste del... Tak fordi I læste med, og krydsede fingre - dem der gjorde det

knus Mitzie 24+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

trine3112

Tillykke med det. Rart at høre at alt er som det skal være.

Anmeld

12. februar 2010

Pia.

Det var da en skøn nyhed at gå weekenden i møde på... dejligt du nu har lidt mere ro... Ja det er ikke altid så rart de ting man bliver "udsat" for under en graviditet

Rigtig god weekend er sikker på I nyder den rigtig godt..

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.