Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det forlyder fra hoffet, at prinsesse Andrea (efter at have prøvet forskellige rober), er draget til bal i den ærværdige slotsbørnehave Birkemosen.
Efter ballet vil prinsesse Andrea blive hentet af hendes højheds farmoder, og skal feriere der i weekenden.
Det betyder at prinsessens forældre rigtig skal holde kæresteweekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor snyd, hun er allerede kattedronning!!!
Men var er hun fin....
Håber at i får en fantastisk weekend..
Bare vent til Christian bliver lidt stoerre, saa maa Andrea paa rov.
Smuk smuk prinsesse.
3rollinger skriver: Bare vent til Christian bliver lidt stoerre, saa maa Andrea paa rov. Smuk smuk prinsesse.
Uh, det må du ikke sige. Det er jeg ikke sikker på, at mor her kunne rumme
Men smuk, ja det er min prinsesse (sagde den upartiske moder)
Munder skriver: Uh, det må du ikke sige. Det er jeg ikke sikker på, at mor her kunne rumme Men smuk, ja det er min prinsesse (sagde den upartiske moder)
Okay, saa nupper vi ham. Jeg har jo op til flere charmerende og smukke doetre.
KnusTrine - ogsaa fuldkommen upartisk i forhold til mine boerns skoenhed og charme
Hvor er hun bare en skøn bette pige...
Det bliver da bare lækkert med en kæreste weekend, så dan en kunne vi også godt trænge til, men i stedet tager kæresten og den ældste på skiferie i en uge..
Hvor er hun dog bare en fin Prinsesse.....
NYD nu weekenden, sidst vi skulle have kæreste weekend måtte vi hente ungerne igen da Naija ville hjeme til MOAR.... øv øv Håber jeres bliver dejlig og hyggelig...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128