38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2010

SarahAa

Det er bare sådan en flot babyhule du har der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Bom

Hej Søde...

Hvor er du smuk gravid..

Er det ikke underligt og tænke på, at om en lille uge, der kan du ikke mærke hende sparke mere?? Tror du ikke du kommer til at savne det?? Men du får jo det bedste af det bedste med hjem istedet...

Men jeg kom bare til at tænke på det, for jeg sagde nemlig til Klaus igår, at jeg aldrig ville kunne undvære hende sparke og mosle rundt inde i min mave, sys det er så dejligt og hyggeligt..

Held og Lykke søde..

Knus Maria

Anmeld

12. februar 2010

lululupo

flot flot mave........

Anmeld

12. februar 2010

Corn

wauuwvvvvv en flot figur

Hold da helt op hvor sidder den mave flot...

Dyb misundelse herfra

Anmeld

12. februar 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Så er der under en uge til prinsesse Laura ser dagens lys

I skal ikke snydes for billeder, selvom min mavse jo ser anderledes ud end de flestes på det her tidspunkt! Der er vist ingen tvivl om at den unges dames hoved ligger solidt, trygt og godt så tæt på mors hjerte som muligt (lidt av, men elsker hende jo alligevel )

Her er de så.. Det næstsidste sæt billeder af Lauras hule.

Knus Caroline

Hun ser også tung ud efterhånden, Caroline

Anmeld

12. februar 2010

Sara.

Rigtig fin mave

Nu er jeg lige lidt nysgerrig... har godt kunnet læse mig til at du skal ha kejsersnit osv... men hvordan ser din mave anderledes ud fordi hun ligger med hovedet opad? jeg spørger bare af nysgerrighed, synes det er spændende at vide sån noget.....

Anmeld

12. februar 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Så er der under en uge til prinsesse Laura ser dagens lys

I skal ikke snydes for billeder, selvom min mavse jo ser anderledes ud end de flestes på det her tidspunkt! Der er vist ingen tvivl om at den unges dames hoved ligger solidt, trygt og godt så tæt på mors hjerte som muligt (lidt av, men elsker hende jo alligevel )

Her er de så.. Det næstsidste sæt billeder af Lauras hule.

Knus Caroline

hvor er du bare fin søde - og hvor blir det dog bare spændende

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lærkes_mor skriver:

Rigtig fin mave

Nu er jeg lige lidt nysgerrig... har godt kunnet læse mig til at du skal ha kejsersnit osv... men hvordan ser din mave anderledes ud fordi hun ligger med hovedet opad? jeg spørger bare af nysgerrighed, synes det er spændende at vide sån noget.....

min mave synker ikke på samme måde som normalt, fordi hun ikke presser hovedet længere nedad. Det er også derfor bulen starter så højt oppe som den gør, fordi tyngdepunktet er helt anderledes

Anmeld

12. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Hej Søde...

Hvor er du smuk gravid..

Er det ikke underligt og tænke på, at om en lille uge, der kan du ikke mærke hende sparke mere?? Tror du ikke du kommer til at savne det?? Men du får jo det bedste af det bedste med hjem istedet...

Men jeg kom bare til at tænke på det, for jeg sagde nemlig til Klaus igår, at jeg aldrig ville kunne undvære hende sparke og mosle rundt inde i min mave, sys det er så dejligt og hyggeligt..

Held og Lykke søde..

Knus Maria

tror det bliver SÅÅ mærkeligt når hun ikke hygger rundt derinde længere... kræver nok en del tilvænning at maven ikke har sit eget liv længere

Men ja... måske tænker man ikke så meget over det, når først hun er ude!?

kram

Anmeld

12. februar 2010

Tullebobs

Fin fin mavse - det bliver så spændende - det er jo lige om lidt, at hun kommer ud

Kh Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.