(februar) Det gik så godt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. februar 2010

Mira0911

I Tirsdags havde jeg Julie til 1 års undersøgelse...

Hun er en meget interesseret dame i alle lægens sager... :) Lægen var helt vild med hende...

Hun blev målt og vejet...

Hun er 80 lang - 9,3 kg.. Jeg var ret sikker på hun vejede noget mere, men nej...

Vaccinen tog hun også flot.. skreg da væsken kom ind...

Hun har været små syg hele ugen... :( Mandag var jeg ved lægen med hende og få hende tjekket.. Falsk strubehoste... :(

Hun rager bare alt sygdom til sig... Lige i øjeblikket er det, hosten og pyller der står på spil...

Håber hun snart bliver rask... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2010

Muffinmus

Jamen det ser da også fint ud med vægt og længde:-)

Så lang er Tor i hvert fald ikkemen jeg er jo ogs en lille lort, så det er nok min skyld.

Jamen faktisk tager de jo ofte de vacciner meget pænere end man forestiller sig, de glemmer hurtigt smertenDet er bare os forældre der ikke er ret gode til at se på i mens.

Og ja tak, her er tøsen også syg, hoster, feber, småsnottet og SÅ pylret man bare ikke orker hende en hel dag næsten. Nøj hun jamrer, over  alt, søvn, mangel på sammen, gider ikke spise, gider ikke drikke, man må IKKE sætte hende ned, så kegler hun helt af osv. Så kan godt forstå du heller ikke gider mere.

Anmeld

15. februar 2010

Misjelle

MoarJ skriver:

I Tirsdags havde jeg Julie til 1 års undersøgelse...

Hun er en meget interesseret dame i alle lægens sager... Lægen var helt vild med hende...

Hun blev målt og vejet...

Hun er 80 lang - 9,3 kg.. Jeg var ret sikker på hun vejede noget mere, men nej...

Vaccinen tog hun også flot.. skreg da væsken kom ind...

Hun har været små syg hele ugen... Mandag var jeg ved lægen med hende og få hende tjekket.. Falsk strubehoste...

Hun rager bare alt sygdom til sig... Lige i øjeblikket er det, hosten og pyller der står på spil...

Håber hun snart bliver rask...

Dejligt at det gik godt og sikke noget hun er syg, men der er bare en møg tid for de små med alle de bakterier i luften. Håber hun har det bedre

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Hun meget bedre her først på ugen... Nu er det gået ned af bakke igen...

Onsdag aften startede hun med at kaste op... Fik hende i bad og rent tøj på hende... Hun startede forfra...

Igår morges gav jeg hende noget grød, ikke ret meget hun spiste.. I dp spiste hun slet ikke noget hele dagen... Underligt synes jeg.. Da vi kom hjem, fik hun en flaske... Den røg hurtigt ned...

Idag, er hun begyndt at kaste op igen....

Det er hårdt med alt det sygdom med hende...

Anmeld

19. februar 2010

Misjelle

MoarJ skriver:

Hun meget bedre her først på ugen... Nu er det gået ned af bakke igen...

Onsdag aften startede hun med at kaste op... Fik hende i bad og rent tøj på hende... Hun startede forfra...

Igår morges gav jeg hende noget grød, ikke ret meget hun spiste.. I dp spiste hun slet ikke noget hele dagen... Underligt synes jeg.. Da vi kom hjem, fik hun en flaske... Den røg hurtigt ned...

Idag, er hun begyndt at kaste op igen....

Det er hårdt med alt det sygdom med hende...

åh det er noget være noget med lille Julie. Synes også ligesom vi løber i ring herhjemme med sygdom. Linus når lige at blive rask, så rager han noget nyt til sig. Vi har dog ikke opkastninger, men efter hans lungebetændelse har der ikke været mange dage uden feber ... og han bliver bare så ked. Det er super drænende psykisk, så kan sagtens forstå dig.

for hun snart er på toppen igen.

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Misjelle skriver:

åh det er noget være noget med lille Julie. Synes også ligesom vi løber i ring herhjemme med sygdom. Linus når lige at blive rask, så rager han noget nyt til sig. Vi har dog ikke opkastninger, men efter hans lungebetændelse har der ikke været mange dage uden feber ... og han bliver bare så ked. Det er super drænende psykisk, så kan sagtens forstå dig.

for hun snart er på toppen igen.

Julie når også lige og blive rask, og når at rage noget nyt til sig... Håber virkelig også hun snart er på toppen...

Og god bedring til Linus.... Alt det sygdoms halløj må gerne smutte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.