Min kæreste har mistet lysten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.473 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Anonym trådstarter

Ja min kæreste har mistet lysten til sex med mig..

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, sagde jeg til min kæreste at jeg ikke ville have sex før efter 12 uge (har mistet før), dette sys han var okay.. Vi nåede dog kun til uge 11, så var jeg så liderlig at jeg bare måtte ha noget..

Men nu er jeg 28 uger henne, og vi har kun haft sex 3 gange siden uge 11.. De to af gangene nåede vi og gøre det færdig, sidste gang kom vi igang, men han kunne ikke holde den stiv...

Jeg føler mig virkelig som en fiasko, føler ikke han tænder på mig mere, fordi jeg er blevet tyk (gravid)....  Jeg har prøvet og snakke med ham om det, og sagt at der altså ikke sker noget med barnet, og at den slet ikke kan mærke at vi dyrker sex.. Men hans lyst er der åbenbart ikke..

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er så liderlig og samtidig total ked af at min kæreste ikke tænder på mig mere.. Har også tanker om, om han har en anden, for han har vel også et behov der skal dækkes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Ja min kæreste har mistet lysten til sex med mig..

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid, sagde jeg til min kæreste at jeg ikke ville have sex før efter 12 uge (har mistet før), dette sys han var okay.. Vi nåede dog kun til uge 11, så var jeg så liderlig at jeg bare måtte ha noget..

Men nu er jeg 28 uger henne, og vi har kun haft sex 3 gange siden uge 11.. De to af gangene nåede vi og gøre det færdig, sidste gang kom vi igang, men han kunne ikke holde den stiv...

Jeg føler mig virkelig som en fiasko, føler ikke han tænder på mig mere, fordi jeg er blevet tyk (gravid)....  Jeg har prøvet og snakke med ham om det, og sagt at der altså ikke sker noget med barnet, og at den slet ikke kan mærke at vi dyrker sex.. Men hans lyst er der åbenbart ikke..

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, er så liderlig og samtidig total ked af at min kæreste ikke tænder på mig mere.. Har også tanker om, om han har en anden, for han har vel også et behov der skal dækkes...

Det skal du ikk være ked af, sådan er min kæreste os, han Tør ikk fordi han tror at han Dræber hende, eller prikker øjet ud på hende  

Tror ikk det er fordi han ikk tænder på dig, han er bare nervøs for at gøre skade på barnet, sådan er det hvertfald med min kæreste - jeg blev nød til at få det forklaret hvorfor han ikk ville have sex med mig, plus jeg tog ham med til læge, jm og sådan og så spurgte jeg dem hvordan og hvorledes med sex, og de Kiggede direkte på ham og sagde Det skader altså ikk barnet, så derefter kunne han godt have sex med mig, men han er stadig meget nervøs for at gøre skade på hende

så tror det er en "normal" reaktion fra mænd

Anmeld

11. februar 2010

qp

Ved godt det må være pisse hårdt og man kan sgu nok ikke lade være med, at tage det personligt MEN når det er sagt, så er der mange mænd der bare ikke tænder på gravide kvinder. Og det har jo ikke noget med DIG at gøre som kæreste men ham selv, han kan ikke få den op at stå fordi du bærer et barn inde i din mave. Andre mænd synes gravide kvinder er vildt sexede - sådan er mænd så forskellige.

Jeg tror ikke det gør det nemmere for ham, at det bliver gjort til et issue men selvfølgelig er det da det når du har nogle behov som han ikke kan dække.

Jamen så bed ham lege med dig, så du derigennem kan få noget... måske det vil gøre et el andet ved ham. Hiv ham i armen, læg dig på sengen, giv ham en vibrator i hånden og sæt ham i gang

Anmeld

6. april 2010

MetS

Til Anonym og kvinder i lignende situation.

Jeg er researcher på et tv-program om mænds manglende sexlyst, og leder i den forbindelse efter gravide kvinder, der har oplevet at deres mands sexlyst ændrede sig under graviditeten.

Har du oplevet, at din mands lyst ændrede sig - enten før, under eller efter graviditeten - vil jeg meget gerne i kontakt med dig.

Er du interesseret i at hjælpe mig med min research og høre nærmere, kan du skrive helt uforpligtende til mig på: mette.soendergaard@eyeworks.tv

Mvh.

Mette Søndergaard

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.