Jeg fatter det ikke...hørt så mange gange før!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Loggidut

Hvad er det lige der sker med børnenes adfærd lige nu?

Jeg har virkelig et rasende barn, som slet ikke vil som hun har ville før.

Her hedder det ikke: jeg vil ikke...

Det hedder: A ta it li den der...

det er maden, det er hendes seng, det er hendes tøj, det er hendes dyne, det er alt hun ikke vil, gider eller kan, hun pludselig ikke kan li.

Jeg tror seriøst jeg brænder en kortslutning oven i hovedet en af de nærmeste dage, hvis ikke der sker en ændring.

Jeg har hylen og skrigen, over selv den minste detalje, og jeg orker næsten ikke at fortsætte min pædagogiske væremåde.

Når man hylene vågner i sin seng om aftenen, og absolut intet vil, og samtidig med vil det hele, så knækker min kode satme.

jeg vil lige understrege at der ikke har været noget i aften, men de sidste mange dage har den bare kørt.

Jeg vil dit jeg vil dat, og jeg vil ikke nogen af delene aligevel...

øv jeg holder det ikke ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Siber

Loggidut skriver:

Hvad er det lige der sker med børnenes adfærd lige nu?

Jeg har virkelig et rasende barn, som slet ikke vil som hun har ville før.

Her hedder det ikke: jeg vil ikke...

Det hedder: A ta it li den der...

det er maden, det er hendes seng, det er hendes tøj, det er hendes dyne, det er alt hun ikke vil, gider eller kan, hun pludselig ikke kan li.

Jeg tror seriøst jeg brænder en kortslutning oven i hovedet en af de nærmeste dage, hvis ikke der sker en ændring.

Jeg har hylen og skrigen, over selv den minste detalje, og jeg orker næsten ikke at fortsætte min pædagogiske væremåde.

Når man hylene vågner i sin seng om aftenen, og absolut intet vil, og samtidig med vil det hele, så knækker min kode satme.

jeg vil lige understrege at der ikke har været noget i aften, men de sidste mange dage har den bare kørt.

Jeg vil dit jeg vil dat, og jeg vil ikke nogen af delene aligevel...

øv jeg holder det ikke ud.

Velkommen i klubben!

Her har det stået på et stykke tid, og jeg er ved at gå op i limningen.

Men tæller til 10 og holder på mit, basta bum

Knus Siber

Anmeld

11. februar 2010

BK

Sig mig en gang kender du Laura... Du har da i hvert fald lige beskrevet hende meget godt... Bort set fra at Laura er stork døv, hun hører i hvert fald aldrig efter når der er noget man siger hun skal...

Værst går det ud over min tålmodighed, når jeg sidder kl bæ om morgenen (kl 06:10) skal have både hende og Benjamin i tøj, og hvis så ungen bliver hysterisk, ja så kammer jeg godt over en hvis grænse, og der bliver nok sagt nogen mindre pæne borgelige ord... Og alligevel ender balladen altid med at jeg må probbe hende i tøjet når jeg er blevet færdig med Benjamin, med det resultat at vi kommer forsent ud af døren, og jeg misser den første bus...

Kunne godt gå i gang før, men så får jeg ballade af dp'eren fordi vi kommer fortidligt hvis hun skulle være sød at gøre det selv... (har prøvet det)...

Anmeld

11. februar 2010

Lene76

hehe uha kender det, dog er Viktor ik så slem mere, det er som om det er blevet lidt bedre......men det har osse hold hårdt i et par mdr

En af mine kollegaer sagde den anden dag , at sådan som de var som 2 årige vil de osse blive som teenager....... hurraaaaaa siger jeg bare

Anmeld

11. februar 2010

Louise mortil4

Har du smeltet Lærke og Liv sammen til et barn, det er lige som at høre hvordan det kører her hjemme det meste af tiden lige nu, det er så belastende og det bliver bare ved og ved og ved

Anmeld

11. februar 2010

Loggidut

Klock skriver:

Sig mig en gang kender du Laura... Du har da i hvert fald lige beskrevet hende meget godt... Bort set fra at Laura er stork døv, hun hører i hvert fald aldrig efter når der er noget man siger hun skal...

Værst går det ud over min tålmodighed, når jeg sidder kl bæ om morgenen (kl 06:10) skal have både hende og Benjamin i tøj, og hvis så ungen bliver hysterisk, ja så kammer jeg godt over en hvis grænse, og der bliver nok sagt nogen mindre pæne borgelige ord... Og alligevel ender balladen altid med at jeg må probbe hende i tøjet når jeg er blevet færdig med Benjamin, med det resultat at vi kommer forsent ud af døren, og jeg misser den første bus...

Kunne godt gå i gang før, men så får jeg ballade af dp'eren fordi vi kommer fortidligt hvis hun skulle være sød at gøre det selv... (har prøvet det)...

læs lige den igen Trold...

jeg syntes sgu der stod : Når jeg skider bæ om morgenen...ha ha ha

du blev så lige mit aftengrin...ha ha

Anmeld

12. februar 2010

BK

læs lige den igen Trold...

jeg syntes sgu der stod : Når jeg skider bæ om morgenen...ha ha ha

du blev så lige mit aftengrin...ha ha

Ja jeg ved godt at det er et sjovt udtryk, men sådan har jeg altid sagt... 

Det er lidt i stedet for at bruge et ord på 4 bogstaver som starter med L...

Og det er klokken meget tidligt om morgenen og før kl. bliver 7...

Men jo kan godt se at når man ikke er vant til at se/læse sådanne udtryk kan man godt læse forkert...

Men er da glad for at jeg kunne få dig til at grine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.