MD scanningen idag:-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Corn

Jamen jeg har nu set med egne øjne, at der ligger en fin og lækker baby i mavenDet vidste jeg selvfølgelig godt

For første gang blev jeg faktisk lidt rørt og måtte knibe en tåre.... Og han var så fin, og både vægt og længde var over gennemsnittet, så han bliver stor...

Og ja, vi fik også, for første gang, kønnet at vide, og endnu engang kan vi glæde os til at finde drengetøjet frem

Super stolt til mor 2 dreng og én i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

MTS

Hvor er det bare godt at han har det fint der inde i mavsen. Og det er da bare super dejligt med en lille dreng mere

Glæder mig også selv til md scanning næste uge, og håber den lille har det godt og vi også kan få vide hvad det bliver.

Anmeld

11. februar 2010

Corn

Hun spurgte mens hun gjorde klar om den måtte afsløres

OG så satte hun scanne-fidusen på og dér lå den sødeste baby med hænderne for ansigtet, og hun pegede så på den lille tap der strittede op...

Så det havde nok været svært at skjule

Anmeld

11. februar 2010

NoName

Tillykke med den lille dreng i mavsen...

Er også mentalt begyndt at tælle langsomt ned til min MD...

Kram og igen tillykke herfra Majken 16+1

Anmeld

11. februar 2010

Anne85

Stort tillykke med den lille dreng :-)

jeg var også afsted idag... Skønt at se hende igen :-) og hun var bare helt perfekt :-) Jordemoderen mente at jeg er 20+5/6 stykker... Får hun ret i det betyder det at lillesøster kommer til verden på min fødselsdag 24. Juni... Meeen lad os nu se :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.