Testen er positiv:-) Jubiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. februar 2010

Christina31

Graviditetstesten  er positiv- og det er jo helt fantastisk. :-)

5+2

Mit humør svinger dog meget, da jeg slet ikke kan forstå, at jeg nu venter barn nr. 3. - og at det gik så nemt med at blive gravid. Den var hjemme 1. måned.

Det ene øjeblik er jeg helt vildt glad og det næste øjeblik er jeg ved at gå til af bekymringer. Har virkelig brug for at få bekræftet, at der virkelig spire et lille liv i min mave- Vi har bestilt tid til trygheds-scanning d. 26.  Men 15 dage igen... puha, det føles som lang tid.

Er det andre, som også er vildt bekymret i starten af deres graviditet? Jeg føler, at det næsten kan overskygge den store glæde.

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Pocha

Jeg har det selv lidt på samme måde. Er også 5+2 i dag, og efter at ha' prøvet i 18 måneder er det helt uvirkeligt at den nu pludselig er der.

Jeg analyserer også mig selv hele tiden.. Nu er kvalmen væk, betyder det så at det hele er gået i sig selv igen og sådan noget, det er meget træls.'

Men prøver at lade være med at tænke sådan, for det er jo virkelig dejligt at den er der 

Tillykke til jer

Knus Rikke

Anmeld

11. februar 2010

oo

først og fremmest TILLYKKE og velkommen til

uuuh ja! jeg er også nervøs. vi har prøvet i 3 år og været igennem 6 IUI behandlinger samt en graviditet udenfor livmoderen og så i januar blir jeg gravid helt naturligt mens vi er i behandlingspause...virkelig syret!

jeg er 5+5 idag og er heldigvis tilknyttet fertilitetsklinikken på OUH endnu, så de følger os tæt og vi fik den første scanning i mandags da jeg var 5+2, hvor vi kunne se at alt sad som det skulle INDENI livmoderen imorgen skal vi til scanning nummer to og jeg er både helt vildt spændt og helt viiiiiildt nervøs!

for at alle vores babyer har det rigtig dejligt inde i maverne

Anmeld

11. februar 2010

VTL

Hej og tillykke :-)

Har det lidt lige som dig. Nogle gange er man overlykkelig og andre gange overbekymret mht. om der nu godt nok er noget der inde. Tror det er alle hormonerne der spiller én et puds

Hvordan får man egentlig sådan en tryghedsscanning? Jeg er 6+3 (1. gangs gravid) og skal til 1. lægebesøg d. 22/2 og gud ved hvornår jeg så skal til 1. scanning..... Gad godt, at se med mine egne øjne, at alt er som det skal være  Har lidt svært ved, at finde ud af det hele, da det er 1. gang.

Anmeld

12. februar 2010

Christina31

nulle555 skriver:

Hej og tillykke :-)

Har det lidt lige som dig. Nogle gange er man overlykkelig og andre gange overbekymret mht. om der nu godt nok er noget der inde. Tror det er alle hormonerne der spiller én et puds

Hvordan får man egentlig sådan en tryghedsscanning? Jeg er 6+3 (1. gangs gravid) og skal til 1. lægebesøg d. 22/2 og gud ved hvornår jeg så skal til 1. scanning..... Gad godt, at se med mine egne øjne, at alt er som det skal være  Har lidt svært ved, at finde ud af det hele, da det er 1. gang.

Stort tillykke med din graviditet.

Du kan via nettet finde en klinik nær dig, hvor man kan betale sig til at blive scannet evt. hvis du googler scanningsjordmoderen- det koster ca. 700 kr.

Jeg har været gravid 2 gange før, og kan ikke lade vær med at samligne med de forrige graviditeter mht. hvornår jeg fik kvalme, brystspændinger mm. Det gør mig ret nervøs, og jeg skal konstant minde mig selv om, at der kan være stor forskel på graviditeter.

Anmeld

12. februar 2010

Christina31

Tjuhl skriver:

først og fremmest TILLYKKE og velkommen til

uuuh ja! jeg er også nervøs. vi har prøvet i 3 år og været igennem 6 IUI behandlinger samt en graviditet udenfor livmoderen og så i januar blir jeg gravid helt naturligt mens vi er i behandlingspause...virkelig syret!

jeg er 5+5 idag og er heldigvis tilknyttet fertilitetsklinikken på OUH endnu, så de følger os tæt og vi fik den første scanning i mandags da jeg var 5+2, hvor vi kunne se at alt sad som det skulle INDENI livmoderen imorgen skal vi til scanning nummer to og jeg er både helt vildt spændt og helt viiiiiildt nervøs!

for at alle vores babyer har det rigtig dejligt inde i maverne

Stort tillykke.

Jeg håber, det går rigtig godt med scanningen i dag- det er helt fantastisk at få lov til at smugekik ind til det lille spir i maven.

Ligenu går jeg jo selv og tæller dage til min trygheds-scanning om 2 uger.

Du må lige skrive til mig, hvad du kunne se på skærmen. Vi er jo ca. lige langt henne, så jeg er meget nysgerrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.