Hehe, jeg kan sagtens følge den der med manden der bare vil vente, sådan var det også her - men efter maven er begyndt at blive stor så er han kommet rigtig godt med. Det er bare forskellige ting vi fokuserer på.
Han gik ud (uden at fortælle mig om det) og købte en tørretumbler, f.eks. - Til gengæld har jeg stået for langt det meste tøj-indkøb og brugt timer på Trendsales og diverse økosider... Barnevognen står herhjemme med matchende pusletaske - den har han valgt, mens sengen, en slyngevugge, har jeg valgt. Han snakker meget om pulsebordet som er noget af det eneste vi mangler, mens jeg leder efter et godt økologisk mærke til babyplejeprodukter, og surfer på billige stofbleer. Han har købt en dyr og smart babyalarm, jeg har købt en lækker økobabydyne. Så på den måde komplementerer vi hinanden ret godt...
Det er meget sådan at jeg laver lister over hvad vi mangler og så "sætter" han sig på nogle af tingene - dem han selv synes er spændende. Og det synes jeg er rigtig dejligt. Men vi tager som regel altid ud sammen og henter tingene, og mange weekender har vi gået på babycafe eller babybutikker med hinanden i hånden - bare for at kigge og hyggeshoppe
Han er skøn - simpelthen!
Der er lidt over 2 mdr til terminsdatoen og vi mangler kun puslebordet, ammepude og så at få sengen hjem. Men det er da ikke fordi jeg er stoppet med at shoppe af den grund 
Anmeld