Jeg syntes også det er svært at få tid til det. Lige pludselig er der bare gået et halv år uden at man har sets. Mange af vores venner har børn, så der er som regel stor forståelse da de også har samme problem.
Men sådan her gør jeg for at få set vores/mine venner. Min bedste veninde tilbage fra barndommen ser jeg måske en gang om måneden, som regel er det mig og Vitus der tager ind til hende, eller vi tager ud og shopper sammen, og nogen gange tager jeg alene afsted og Thomas passer Vitus, det er meget sjældent at vi ses alle fem (mig,thomas,vitus,hende og hendes kæreste) det er måske 1 gang om året.
Et af vores vennepar som bor tæt på ser vi tit i weekenderne hvor vi mødes alle sammen med unger, så ungerne kan lege og vi sludre, og det hele er meget hverdags agtigt.
andre af vores venne par ser vi tit kun til fester, fødselsdags osv. et ef vores venne par har lavet en rigtig god tradition, de holder fastalavnsfest og invitere alle deres venner, så der ses vi i hvert fald, og ellers har jeg ikke set hende siden august til min fødselsdag.
Men vores nytårsfortsæt er at vi skal invitere flere mennesker på besøg, fordi det har vi ikke været så gode til, og de fleste vi kender gider jo også godt at tage unger og weekend seng med og så komme forbi en aften og vi gider jo også godt, vi skal bare tage os tid til det, og så må vasketøjet eller hvad det nu er vente.
Håber det giver et billede af hvordan vi klare det.
Knus Julie - med mormor på ugevisit til pasning af Vitus og alm. husarbejde, kan det blive mere luksus ?
Anmeld