øjnbetændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. februar 2010

Janep

hej piger

min datter har siden lørdags haft et eller andet med sine øjne.
Jeg ringede allerede i lørdags og fik noget fra vagtlægen mod øjnbetændelse.

men det hjalp bare ikke så vi var ved lægen i går og hun sagde så at det bare var forkølse der har sat sig i øjnene?
hun gav mig en recept på noget imod øjnbetændelse, men det var bare så jeg havde noget hjemme hvis det nu kom. altså jeg sku ikk bruge det.

men i dag er det så blevet værre sys jeg

det har hele tiden været sådan at der er kommet meget søvn/snask ud af hendes øjne. (derfor jeg troede det var øjnbetændelse) og så har hendes venstre kind været lidt hævet og så har øjnene self været lidt røde.

men nu er bægge kinder blevet hævet og røde. og så er hun godt rød rundt om øjnene.

jeg har vasket hendes øjne i lidt kamiliethe men det virker som om de er lidt ømme så piller ikk så meget ved dem.

nå men hva tror i det kan være? jeg er da lidt bekymret når hun nu os begynder at hæve sådan op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

saxa

Jeg synes da det lyder som øjenbetændelse.. Min datter hævede også meget op omkring øjnene.. Og det varede nogle dage, fra hun fik dråberne til det begyndte at virke.. Og synes det var ligesom om det lige skulle blusse op, før det begyndte at virke..

Men prøv da lige at give det et par dage til - og er det ikke bedre, så kontakt lægen..

Anmeld

10. februar 2010

Janep

saxi skriver:

Jeg synes da det lyder som øjenbetændelse.. Min datter hævede også meget op omkring øjnene.. Og det varede nogle dage, fra hun fik dråberne til det begyndte at virke.. Og synes det var ligesom om det lige skulle blusse op, før det begyndte at virke..

Men prøv da lige at give det et par dage til - og er det ikke bedre, så kontakt lægen..

vi er stoppet med at gi hende dråberne igen. hendes øjne blev helt røde og da det jo ikk hjalp var ingen grund til at blive ved.

vi gav hende dem i 3 dage så sys jeg da de burde begynde at virke?

ved mig selv virker det gerne efter en enkelt dag.

men jeg har heller ikk selv fået øjnbtæendelse. og normalt har jeg meget nemt ved at få det såh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.